lolsann Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 du kan ringe dell og be dem komme og putte inn ny skjerm... det skal jeg gjøre om min er veldig kornete.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spørsmålet er om dell er interessert i å gjøre noe med det. Det er jo så absolutt ikke en vesentlig mangel.. Og da kan man vel ikke klage hvis kjøper er en bedrift, eller...? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har snakket med dem om problemet, det var først etter en halv time med å beskrive problemet at de skjønte at det var akkurat dette "problemet", og da svarte de at det var bare slik de skjermene var, ikke en feil. Helt opp til da var han villig til å bytte den, og det er han forsåvidt enda, fordi jeg ikke ble advart\informert\forespeilet dette. Lenke til kommentar
Underd0g Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 må inrømme at eg er skikkelig misfornøgd med dataen.. var ikkje det eg hadde håpt på.. Skjermen er ikkje bra... høgtalerene knitrer, som om det skulle vert en dårlig kontakt en plass.. Håper det kan komme å fikse det i stede for å måtte sende den inn.. tar vel en stund før eg ser noe mer til den.. Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 må inrømme at eg er skikkelig misfornøgd med dataen.. var ikkje det eg hadde håpt på.. Skjermen er ikkje bra... høgtalerene knitrer, som om det skulle vert en dårlig kontakt en plass.. Håper det kan komme å fikse det i stede for å måtte sende den inn.. tar vel en stund før eg ser noe mer til den.. men utenom det problemet med skjermen og høyttalerne er dataen bra? er den kjapp og har du prøvd noen spill? blir den varm, bråker den? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Støtter de XP og Linux? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 kjører vista nå og valgte det over xp etter å ha testet xp en tid. Kjører det i kombinasjon med ubuntu gutsy gibbon som fungerer helt fint. eneste er at man må legge inn backported modules manuelt for å få lyd men det er kjempelett. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 må inrømme at eg er skikkelig misfornøgd med dataen.. var ikkje det eg hadde håpt på.. Skjermen er ikkje bra... høgtalerene knitrer, som om det skulle vert en dårlig kontakt en plass.. Håper det kan komme å fikse det i stede for å måtte sende den inn.. tar vel en stund før eg ser noe mer til den.. Dell sender folk hjem til deg relativt fort, uansett hvor i Norge du bor. Det eneste unntaket er Svalbard. Støtter de XP og Linux? Ja. Det er bare å formatere harddisken. Null problem. En del folk her som kjører det, mener jeg å huske. Dell byttet forresten "palm rest"-en på maskinen min i går. Endelig funker høyre piltast igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Frustrerende nok har maskina begynt å lagge helt uten videre. Merker det bare når jeg skriver. Det være seg på MSN, her på forumet eller i notepad. Sterkt irriterende å se det du skriver kommer noen sekunder etter at du har skrevet det. Og noen av sangene hakker og for å toppe det hele, klarte en kompis å søle mojito på skjermen min i går. Hvordan kan jeg best rense/vaske skjermen? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Frustrerende nok har maskina begynt å lagge helt uten videre.Merker det bare når jeg skriver. Det være seg på MSN, her på forumet eller i notepad. Sterkt irriterende å se det du skriver kommer noen sekunder etter at du har skrevet det. Kan være spyware e.l.? Hvordan kan jeg best rense/vaske skjermen? Et finvevd håndkle fuktet såvidt med varmt vann burde funke fint. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hmm... Kan være, men rart at Ad-Aware ikke har mast om at noe bogus har kommet inn i systemet. Får ta en søk. Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) er det DDR2 eller GDDR3 grafikkminne på vostro 1400? geforce 8400 gs.. kan noen som har sjekke det.. tror man kan bruke rivatuner for å se takker på forhånd:D Endret 28. oktober 2007 av lolsann Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 er det DDR2 eller GDDR3 grafikkminne på vostro 1400? geforce 8400 gs.. kan noen som har sjekke det.. tror man kan bruke rivatuner for å se takker på forhånd:D Tror 1500-en har DDR2-minne på sitt 8600-kort, så da har vel 1400-en det òg på sitt respektive kort? Men på en annen side fant jeg dette... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 er det DDR2 eller GDDR3 grafikkminne på vostro 1400? geforce 8400 gs.. kan noen som har sjekke det.. tror man kan bruke rivatuner for å se takker på forhånd:D Tror 1500-en har DDR2-minne på sitt 8600-kort, så da har vel 1400-en det òg på sitt respektive kort? Men på en annen side fant jeg dette... min 8600GT er dessverre DDR2. Syns det er nesten lame å gi DDR2 på så bra kort når DDR3 er "like billig" og bedre pr dags dato. Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PC-en min bråker som et uvær, og jeg har funnet ut at det er harddisken som bråker. Sendte mail til Dell, og de sa at jeg skulle få ny harddisk samtidig som de skulle fikse pipelyden hos meg(vis de noen gang får det til da-.-) Det er gått rundt en mnd siden jeg fikk beskjed om dette, og begynner å bli litt utålmodig. Har sendt mail til de om dette, men har ikke fått noe svar enda(Sendte i går). Ville det vert mye bedre for meg å ringe å få de til å komme til meg å sette i ny harddisk, eller må jeg bare vente til jeg får avtalt noe med de via mail? Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 du kan jo prøve... skader ikke å ringe Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PC-en min bråker som et uvær, og jeg har funnet ut at det er harddisken som bråker. Sendte mail til Dell, og de sa at jeg skulle få ny harddisk samtidig som de skulle fikse pipelyden hos meg(vis de noen gang får det til da-.-) Det er gått rundt en mnd siden jeg fikk beskjed om dette, og begynner å bli litt utålmodig. Har sendt mail til de om dette, men har ikke fått noe svar enda(Sendte i går). Ville det vert mye bedre for meg å ringe å få de til å komme til meg å sette i ny harddisk, eller må jeg bare vente til jeg får avtalt noe med de via mail? Som lolsann sier; ring! Da får du hjelp nesten umiddelbart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Frustrerende nok har maskina begynt å lagge helt uten videre.Merker det bare når jeg skriver. Det være seg på MSN, her på forumet eller i notepad. Sterkt irriterende å se det du skriver kommer noen sekunder etter at du har skrevet det. Kan være spyware e.l.? Finner ikke spyware eller virus eller noe slikt grums. Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Er det bare jeg som får hodepine av skjermen? Med tanke på at dette er en arbeidsmaksin- en skjerm man skal tilbringe store deler av arbeidsdagen foran, så burde de vel ikke strengt talt velgt en så kornete og dårlig belyst skjerm...vurderer som en del andre her å få byttet ut skjermen hvis det lar seg gjøre. Har forresten installert XP på min og sleit litt med å installere lydkortet, men var bare å gjøre det i fra enhetsbehandling, så funket det fint. Endret 30. oktober 2007 av kadetten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det bare jeg som får hodepine av skjermen? Med tanke på at dette er en arbeidsmaksin- en skjerm man skal tilbringe store deler av arbeidsdagen foran, så burde de vel ikke strengt talt velgt en så kornete og dårlig belyst skjerm...vurderer som en del andre her å få byttet ut skjermen hvis det lar seg gjøre. Har forresten installert XP på min og sleit litt med å installere lydkortet, men var bare å gjøre det i fra enhetsbehandling, så funket det fint. Jeg får ikke av skjermen (tror jeg), men av pipelyden får jeg. Er så ille at jeg har gitt opp å bruke headsettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå