Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Sjekka tempen med core temp i dag. Min T7100 lå på ca 43-44 grader uten vifta på. og den pipelyden hører jeg bare som en svak summing i headsett men det forsvinner med en gang det kommer noe lyd i de. er veldig fornøyd med min :) og det met at den trenger sata drivere kan fikses ved å laste dem ned og slipstreame driverne inn på xp plata.

 

Har du Vostro 1400 eller 1500?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser nå at du får en toppspesifisert Vostro for 9,731 kr! (inkl frakt og moms)

Knall bra pris!

 

Spesifikasjonene:

 

Intel® Core™ 2 Duo T7500-prosessor

Operativsystem Ekte Windows Vista® Business

Minne 2048 MB 667 MHz

Grafikkort GeForce® 8600M GT

Harddisk 160 GB (5400 rpm)

Primærbatteri 9-cellers

Spar penger Money Off 500 ex VAT

Fargevalg Matt Jet Black med 2,0 megapikslers kamera

LCD 15.4" WXGA+(1440x900 oppløsning)

Bluetooth ja, installert

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar
Jeg ser nå at du får en toppspesifisert Vostro for 9,731 kr! (inkl frakt og moms)

Knall bra pris!

 

Spesifikasjonene:

 

Intel® Core™ 2 Duo T7500-prosessor

Operativsystem Ekte Windows Vista® Business

Minne 2048 MB 667 MHz

Grafikkort GeForce® 8600M GT

Harddisk 160 GB (5400 rpm)

Primærbatteri 9-cellers

Spar penger Money Off 500 ex VAT

Fargevalg Matt Jet Black med 2,0 megapikslers kamera

LCD 15.4" WXGA+(1440x900 oppløsning)

Bluetooth ja, installert

ja, ingenting nytt i det..

Lenke til kommentar
Hmm, skulle nedgradere fra Vista Business Premium til XP Pro i dag, men når jeg booter fra plata får jeg beskjed om at den ikke finner noen harddiskstasjoner på PC-en min. Hva gjør jeg?

 

 

Gå inn i BIOS og sjekk at Sata Opperations står riktig, eventuelt ring Dell Vostro support: +47 67116846

 

 

 

For de av dere som sliter med Vifte støy så kan dere prøve følgende:

Start maskinen, når dere ser DELL logoen trykker dere gjentatte ganger på [F2], her i BIOS trykker dere [Fn] + Z for og resette vifta.

Kan også resette maskinvare konfigurasjonen til maskinen på følgende måte:

Slå av maskinen, ta ut strøm og batteri, hold "PÅ" knappen nede i 20 sekunder, koble på strøm og batteri og start PC-en som normalt.

Lenke til kommentar

 

Hei ,hva maskin har du bestilt,jeg har bestilt vostro 1400 den28-9 og skulle få den 17-10 men nå er den utsatt til den 28 /10 .her er svaret jeg fekk fra di.Kjære Kunde

 

 

 

På grunn av stor etterspørsel på produktet du har bestilt, har det blitt en forsinkelse fra våre leverandører.

 

 

 

Det har medført du har fått en ny Estimert leverings dato.

 

 

 

Vi setter pris på din tålmodighet, da du muligens har ventet lenge på din ordre –

 

og vil gjøre vårt beste, for å levere før oppgitte dato.

 

jeg har fått en liten kopensasjon

 

og hva var den lille kompensasjonen?En ryggsekk ,rundt 400 kr

 

 

 

Jeg fikk også i dag en kompensasjon på 400kr. Jeg kunne velge om å få det i hardware eller hardcash. Jeg valgte kontant. Fordi hardcash har naturligvis bedre verdi enn en dell-mus eller dell-bæreveske med innkjøpspris på 50kr.

 

Eg bestilte ein vostro 1500 den 27. August, og fekk opgitt leveringsdag til 26. september.

Men så vart den endra til 5. oktober, og så til 16 oktober :S

 

Kva skjer? Er det nokon andre som har måtta venta så lenge på sin vostro?

 

Den har stått i produksjon lenge..

Jeg har ventet på min Inspiron i flere måneder nå. Må si at jeg dypt skuffet av Dell...

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar
Sjekka tempen med core temp i dag. Min T7100 lå på ca 43-44 grader uten vifta på. og den pipelyden hører jeg bare som en svak summing i headsett men det forsvinner med en gang det kommer noe lyd i de. er veldig fornøyd med min :) og det met at den trenger sata drivere kan fikses ved å laste dem ned og slipstreame driverne inn på xp plata.

 

Har du Vostro 1400 eller 1500?

 

 

Har 1400 jeg. Veldig fornøyd med min men la i dag merke til at nesten alle skruene under var litt løse. merket det spesielt nederst i høyre hjørne (hvor klistremerkene er) at det var løst. sjekket også i dag at det er nesten umulig å få skjermbildet til å variere ved trykk. har noen andre sett på det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Tøv! Jeg fikk min Vostro 1500 levert med xp og alt funker aldeles utmerket. Alle drivere som trengs finnes på Dell's sider.

 

Har du problemer med en pipelyd? Går viftene konstant på "lavgir"? (dette gjelder ved surfing, tekstskriving o.l)

Lenke til kommentar

TJOHO!! Min Vostro 1400 er i HUS.. Første inntrykket er svært bra..

 

CORE 2 DUO T7500 2.20GHz,800,4M

14.1" WXGA+ (1440 x 900) TrueLife

2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM

160GB Serial ATA (7200RPM)

9 Cell 85WHr LI-ION

128 MB NVIDIA GeForce 8400M GS

 

Den går stille og rolig uten at eg har testa noe krevende enda. Er ikkje spesielt varm heller.

 

MEN er et problem. Husker eg las her inne at det var en som hadde problemer med kornete bildet på skjermen. Det har eg og!! og det er et problem. Noen som veit korleis eg får fiksa det evt om det går an å fikse det?

 

ellers er det en KANON pc!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg tror ikke du kan fikse det. Det er fordi det er brukt en dårlig skjerm. Tipper at på f.eks zepto PC-en har en mye bedre skjerm. Man betaler vel for det man får vil jeg tro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...