Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Bah. DELLs pausemusikk er forferdelig. Ille nok med at jeg har lett telefonskrekk fra før av, jeg må holde ut dette møkkarælet av en sliten form for musikk de spiller i øret mitt mens jeg venter. *grøss*

 

Og etter 5-10 min med pausemusikk, får jeg beskjed om at jeg har ringt feil.

Ringer så oppgitt nr, men der får jeg ikke en gang valg om Vostro.

 

Kun Latitude, Inspiron, Precision Workstation og Axim.

 

What to do?

9640471[/snapback]

Jeg mener det står tidligere i tråden, men du kan jo ringe Vostros kundesupport på 67 11 68 46.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, enda et telefonnummer. Får håpe disse er mer mottagelige enn de to forrige jeg ringte.

Den ene maste om at jeg måtte ringe privat (jeg ringte bedrift, siden maskina var kjøpt gjennom pappas bedrift og pappa sa jeg skulle ringe de), og da jeg ringte privat møtte jeg ei maskin som ikke hadde Vostro som alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Uff, enda et telefonnummer. Får håpe disse er mer mottagelige enn de to forrige jeg ringte.

Den ene maste om at jeg måtte ringe privat (jeg ringte bedrift, siden maskina var kjøpt gjennom pappas bedrift og pappa sa jeg skulle ringe de), og da jeg ringte privat møtte jeg ei maskin som ikke hadde Vostro som alternativ.

9641927[/snapback]

 

Jeg ringte også selv siden jeg kjøpte den på faren sitt firma. Ikke noe problem. Bare spør faren din om det er greit at du utgir deg for å være han når du skal løse problemet. Det jeg gjorde i alle fall. Helt til at det gikk så mange ganger at jeg bare sa det var sønnen hans :p

Lenke til kommentar

Urgh: Når jeg skal starte maskinen kommer det en feilmelding om at den ikke klarer å avgjøre hvilken spenning strømadapteren kjører på. Får heller ikke mikrofonen til å fungere. Er det andre som har opplevd lignende? Pipelyden er nå også hørbar igjen, gitt.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Urgh: Når jeg skal starte maskinen kommer det en feilmelding om at den ikke klarer å avgjøre hvilken spenning strømadapteren kjører på. Får heller ikke mikrofonen til å fungere. Er det andre som har opplevd lignende? Pipelyden er nå også hørbar igjen, gitt.

9651931[/snapback]

 

Er det slik på alle PC-er med core duo 2? Har nemlig lest det, men jeg kan ikke skjønne at det skal være tolerant å ha en slik pipelyd. Får hodepine av den :thumbdown:

Lenke til kommentar
Urgh: Når jeg skal starte maskinen kommer det en feilmelding om at den ikke klarer å avgjøre hvilken spenning strømadapteren kjører på. Får heller ikke mikrofonen til å fungere. Er det andre som har opplevd lignende? Pipelyden er nå også hørbar igjen, gitt.

9651931[/snapback]

 

Er det slik på alle PC-er med core duo 2? Har nemlig lest det, men jeg kan ikke skjønne at det skal være tolerant å ha en slik pipelyd. Får hodepine av den :thumbdown:

9653227[/snapback]

Jeg hadde en Multicom IFL90+ med Core 2 Duo, og den hadde ikke det problemet. Blir for ille, dette her. Ber Dell om en ny maskin på mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400)

9654854[/snapback]

Bedrift. Ringer du til privat linjen får du sikkert beskjed om at du må ringe til bedrifts nummeret uansett..

Lenke til kommentar
når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400)

9654854[/snapback]

Bedrift. Ringer du til privat linjen får du sikkert beskjed om at du må ringe til bedrifts nummeret uansett..

9656290[/snapback]

ok, tusen takk =D

lite problem da. jeg skal jo betale med pappas kredittkort. tror du jeg får lov til å bestille?. jeg er jente:S så kan ikke utgi meg for å være mann:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400)

9654854[/snapback]

Bedrift. Ringer du til privat linjen får du sikkert beskjed om at du må ringe til bedrifts nummeret uansett..

9656290[/snapback]

ok, tusen takk =D

lite problem da. jeg skal jo betale med pappas kredittkort. tror du jeg får lov til å bestille?. jeg er jente:S så kan ikke utgi meg for å være mann:P

9656379[/snapback]

 

D kan bli litt problem ja :p

 

Ang kredittkortet vet jeg ikke. Jeg pleier jo å bestille varer over nett i navnet mitt, men kredittkortet står i navnet på en dame så det burde jo gå greit vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Jeg har Dell på tråden nå, det vil si ventemusikken. Lalala, prøver å ikke bli gal. Usj.

9661337[/snapback]

Du snakker med dem nå ja. Jeg venter fortsatt på svaret på eposten jeg sendte til Dell i forrige uke... Jeg har snakket over telefonen med Dell så mange ganger at jeg kan begynne å kunne alle Dells telefonnummer baklengs!

 

Se siste linje i min sign, hvis du lurer på hvorfor jeg er så sinnsykt keen på å snakke med dem....

Lenke til kommentar

ja, nå har jeg ringt dell og prøvd å bestille.. altså prøvd..

de kan visst ikke selge en vostro 1400 til privatpersoner uten å ha med 3 års garanti -.- og det kommer ikke på tale.. for dyrt og ubrukelig for meg.. det &%()¤

dere andre som har fått bestilt vostro, måtte dere også kjøpe 3års garanti?

Lenke til kommentar

ja, så bestilte jeg en dell vostro 1400 MED 3 års garanti:S

vet ikke helt hva jeg føler om kjøpet, ble litt dyrere enn ventet:S

 

vel, jeg har disse specsa:

2.2 ghz prosessor

160 gb hdd

2 GB ram

8400m gs

webkamera

WXGA+ skjerm

bluetooth

3 års garanti :S

vista home premium

 

til 9411 kr..

 

synes dere dette er en god deal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...