Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bestillte min på søndag (23.) og den ble sendt i dag, slå den

 

EDIT:

 

Spørsmål: Leverer Schenker på døra? Studerer i Tromsø og har oppgitt adresse hit, men sitter selvsagt hjem nå til helga og blir der til over neste (Mo i Rana, langt unna for dere uvitende). Er det krise om jeg ikke er hjemme? Tror dere jeg kan ringe Schenker å få dem til å redirecte den til Mo?

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
Irland? Jeg trodde alle norske kunder fikk sine PC-er konstruert i Danmark?

9590436[/snapback]

De produseres nok i Irland. Det åpnes visst snart også en ny fabrikk i Øst-Europa.

9590465[/snapback]

 

Ok, tok det for gitt at den begynte reisen fra Danmark iom at Schenker sin fraktoversikt startet i Danmark.

 

Er det noen som vet hvor lang tid Schenker bruker på å frakte laptoppen fra Oslo til Bergen?

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Kom for å fortelle at jeg og hadde en ganske bra leveringstid kontra alle de andre misfornyde erfaringene. Fikk den på 2 uker fra da jeg bestilte på nettet til jeg henta den på Schenker i Trondheim.

 

I sin helhet så liker jeg den svært godt. Har ikke fått proevd den så mye men hittil så har jeg ikke lagt merke til noe pipelyd, annet enn at noen gang driver harddisken på å skrive noe. Ellers så er den en ganske så stille vifte som suser, som definitivt ikke er så merkbar.

Hilsen en glad og fornyd Vostro 1500-eier ^^

Lenke til kommentar

Da var også min Vostro 1400 på plass! Jeg holder på på sette opp maskinen nå, og jeg vurderer å legge inn Vista på nytt og starte fra scratch. Dell hadde lagt inn unødvendig mye drit jeg ikke trenger. Jeg tror også jeg skal gjør litt om på partisjoneringen av maskinen, og det jeg lurer på er om denne recovery partisjonen egentlig har noen hensikt? Jeg mener, jeg har jo egne CD-er med operativsystemet og drivere på, så det er vel ikke noe i veien for å slette denne partisjonen?

Lenke til kommentar

Da var min vostro 1700 på plass... Må si jeg er misfornøyd med PC-en... Er kanskje bare småpirk men for meg er det irriterende... For det første så fryser alt annet seg omtrent når jeg bruke limewire, utorrent osv... Og får ikke lasta ned noe, vet da faan hva som gjør det.. Har fikset det i mcafee så programmene har fulle tillatelser osv... Det andre er med tanke på spilling.. vet dette ikke er noen spill pc, men blei misfornøyd da jeg måtte helt ned i 1280x xxx for og få kjørt trackmania uten at det hakket.... Viss noen har peiling på problemene med limewire og utorrent så si fra.. Har vista business forresten

Lenke til kommentar
Da var min vostro 1700 på plass... Må si jeg er misfornøyd med PC-en... Er kanskje bare småpirk men for meg er det irriterende... For det første så fryser  alt annet seg omtrent når jeg bruke limewire, utorrent osv... Og får ikke lasta ned noe, vet da faan hva som gjør det.. Har fikset det i mcafee så programmene har fulle tillatelser osv... Det andre er med tanke på spilling.. vet dette ikke er noen spill pc, men blei misfornøyd da jeg måtte helt ned i 1280x xxx for og få kjørt trackmania uten at det hakket.... Viss noen har peiling på problemene med limewire og utorrent så si fra.. Har vista business forresten

9595317[/snapback]

avinstaller mcafee ...

Lenke til kommentar
Da var min vostro 1700 på plass... Må si jeg er misfornøyd med PC-en... Er kanskje bare småpirk men for meg er det irriterende... For det første så fryser  alt annet seg omtrent når jeg bruke limewire, utorrent osv... Og får ikke lasta ned noe, vet da faan hva som gjør det.. Har fikset det i mcafee så programmene har fulle tillatelser osv... Det andre er med tanke på spilling.. vet dette ikke er noen spill pc, men blei misfornøyd da jeg måtte helt ned i 1280x xxx for og få kjørt trackmania uten at det hakket.... Viss noen har peiling på problemene med limewire og utorrent så si fra.. Har vista business forresten

9595317[/snapback]

avinstaller mcafee ...

9595447[/snapback]

Eventuelt kan du installere Vista på nytt. Maskinen kjørte Vista utrolig mye mer smooth da jeg installerte det selv.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Til dere som har re-installert vista: Har dere også fått til å re-installere alt av drivcere for spesialknapper m.m.?

9598096[/snapback]

Hvilke spesialknapper? Den lille knappen med et hus på er i forb. til mediadirect tror jeg, og det har jeg prøvd å installert 2 ganger uten at jeg fikk det til. Mulig jeg gjorde noe feil, men jeg orker ikke prøve så mye fordi jeg har egentlig ikke bruk for det. Ellers så er det drivere som viser onscreen når du justerer lys styrken på skjermen med fn + pil opp/pil ned osv..

Lenke til kommentar
Til dere som har re-installert vista: Har dere også fått til å re-installere alt av drivcere for spesialknapper m.m.?

9598096[/snapback]

Hvilke spesialknapper? Den lille knappen med et hus på er i forb. til mediadirect tror jeg, og det har jeg prøvd å installert 2 ganger uten at jeg fikk det til. Mulig jeg gjorde noe feil, men jeg orker ikke prøve så mye fordi jeg har egentlig ikke bruk for det. Ellers så er det drivere som viser onscreen når du justerer lys styrken på skjermen med fn + pil opp/pil ned osv..

9599282[/snapback]

 

 

Du må ta en runde med den media direct CD-en FØR du reinnstalerer windows. Funker smooth her. play,pause og de funker og media direct uten å starte windows funker også.

 

EDIT: og så må du innstalere media direct programvaren etter du har innstalert vista.

Endret av Entonic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...