Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

hei. jeg har en vostro 1500. scorer 2900 i 3dmark 06, ca 5-600 poeng under normalen på diverse tester jeg har lest rundt på nettet. kjører 32bit vista business, uten at jeg vet om det kan ha noe med det litt skuffende resultatet å gjøre..?? har testet med dell sine drivere, de siste whql-sertifiserte fra nvidia og siste beta på laptopvideo2go.com. noen andre vostrobrukere som kan poste scores?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte min Vostro 1700 - 7. august og fikk opprinnelig leveringsdato 6. september (altså ca 1 mnd). Når denne datoen nærmet seg endret estimert leveringsdato seg til 5.oktober - altså ca 1 mnd til.

 

Jeg gikk inn for å sjekke ordren her forleden, og da ser jeg til min glede den er ekspedert 12. september, og leveringsstatus nå er "Din bestilling er nå hos transportør og en detaljert status for levering vil være tilgjengelig om kort tid"

Tenker jeg får den tidlig neste uke :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Holy shit å billige vostro 1500 er XD fikk nesten lyst på en.. er det tilbud fra dell eller er det orginal pris for vostroene?

Og hordan er det med leveringstid?

9501771[/snapback]

 

Står det ikke antatt lev. tid i høyre kolonne? Sist jeg bestilte var det antatt 4 uker, men jeg fikk den på ca 2 uker. De har større lev problemer på inspirion serien enn vostrro serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
bah.. den lyden dere snakker om, dukker den opp inni headset`et? har hatt min ei uke uten å koble til headset. kjøpte nytt i dag, og den lyden som dirrer konstant inni  der er faktisk helt for jævlig

9501345[/snapback]

Få en dell kar til å skifte noen komponenter så fikser du denne lyden. Værre hvis pipelyden kommer utenom headsettet.

Lenke til kommentar
Holy shit å billige vostro 1500 er XD fikk nesten lyst på en.. er det tilbud fra dell eller er det orginal pris for vostroene?

Og hordan er det med leveringstid?

9501771[/snapback]

 

Står det ikke antatt lev. tid i høyre kolonne? Sist jeg bestilte var det antatt 4 uker, men jeg fikk den på ca 2 uker. De har større lev problemer på inspirion serien enn vostrro serien.

9504131[/snapback]

 

priser uten mva og frakt :)

 

min 1500 er på vei nå med vista home premium

 

Btw kjipt at den mangler dockingstøtte hdmi og dvi støtte......

Lenke til kommentar

"WHAT TEH SHIT!" Nå ble jeg mildt sagt glad..._mildt_

 

Sjekka order status i stad, "Ekspedert"....på en søndag! Fy dæven så bra :D Vet noen hvor lang tid bruker de faktisk på å frakte faenskapet? :p (Estimert dato er 27sep dog)

 

edit: det som er merklig dog er at total vekt er 0kg og antall kolli er 0 :dontgetit:

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
"WHAT TEH SHIT!" Nå ble jeg mildt sagt glad..._mildt_

 

Sjekka order status i stad, "Ekspedert"....på en søndag! Fy dæven så bra :D Vet noen hvor lang tid bruker de faktisk på å frakte faenskapet? :p (Estimert dato er 27sep dog)

 

edit: det som er merklig dog er at total vekt er 0kg og antall kolli er 0 :dontgetit:

9506586[/snapback]

 

 

Samme her faktisk. Bestilte min den 06.09.07 og estimert leveringsdato var 25.09.07. Sjekka ordrestatus i dag og der står det at ordren er ekspedert og at "Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste". MEN leveringsdatoen ble nå endret til 31.10.07. Fikk også mail fra Dell i sted om endret leveringsdato til 31.10...

 

Samme her også med total vekt og antall kolli på 0.

 

Veldig strange.

Lenke til kommentar
"WHAT TEH SHIT!" Nå ble jeg mildt sagt glad..._mildt_

 

Sjekka order status i stad, "Ekspedert"....på en søndag! Fy dæven så bra :D Vet noen hvor lang tid bruker de faktisk på å frakte faenskapet? :p (Estimert dato er 27sep dog)

 

edit: det som er merklig dog er at total vekt er 0kg og antall kolli er 0 :dontgetit:

9506586[/snapback]

 

 

Samme her faktisk. Bestilte min den 06.09.07 og estimert leveringsdato var 25.09.07. Sjekka ordrestatus i dag og der står det at ordren er ekspedert og at "Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste". MEN leveringsdatoen ble nå endret til 31.10.07. Fikk også mail fra Dell i sted om endret leveringsdato til 31.10...

 

Samme her også med total vekt og antall kolli på 0.

 

Veldig strange.

9506999[/snapback]

 

ikke for å lage konspirasjonsteorier her eller noe, men det virker som om det er enslags "gimmik". Du får en "bekreftelse" slik at du roer deg ned og tror at det er på vei, mens ting er egentlig forsinket (dermed 0kg og 0 kolli) hehe. Eller så er det noe som hang igjen og info ble ikke med.

 

dunno, men merkelige saker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
"WHAT TEH SHIT!" Nå ble jeg mildt sagt glad..._mildt_

 

Sjekka order status i stad, "Ekspedert"....på en søndag! Fy dæven så bra :D Vet noen hvor lang tid bruker de faktisk på å frakte faenskapet? :p (Estimert dato er 27sep dog)

 

edit: det som er merklig dog er at total vekt er 0kg og antall kolli er 0 :dontgetit:

9506586[/snapback]

 

Det varierer vel litt hvor du bor i landet, jeg bor i midt norge og for min del tok det ca en uke å frakte den hvis jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
"WHAT TEH SHIT!" Nå ble jeg mildt sagt glad..._mildt_

 

Sjekka order status i stad, "Ekspedert"....på en søndag! Fy dæven så bra :D Vet noen hvor lang tid bruker de faktisk på å frakte faenskapet? :p (Estimert dato er 27sep dog)

 

edit: det som er merklig dog er at total vekt er 0kg og antall kolli er 0 :dontgetit:

9506586[/snapback]

 

Det varierer vel litt hvor du bor i landet, jeg bor i midt norge og for min del tok det ca en uke å frakte den hvis jeg ikke husker helt feil

9507116[/snapback]

 

halvtime'ish unna Oslo, så jeg burde vel være nærme nok :p Er det mulig å hente den ett sted (for å spare tid) ?

Lenke til kommentar
bah.. den lyden dere snakker om, dukker den opp inni headset`et? har hatt min ei uke uten å koble til headset. kjøpte nytt i dag, og den lyden som dirrer konstant inni  der er faktisk helt for jævlig

9501345[/snapback]

 

Kan tenke meg den forsvinner hvis du tar ut strømforsyningen?

Strømforsyningene til bærbare maskiner har en tendens til å lage en del støy. Husker jeg hadde problemer med dette når jeg gikk på skolen og lånte en dell maskin der.

 

Du kan jo prøve å ringe dell support og høre hva de har å si.

 

 

MrLeftfield:

 

Fabrikken til dell surrer og går 24 timer i døgnet 7 dager i uken, så der kan ordre blir ferdiggjort når som helst :).

Det burde være mulig å hente pakken hos en Schenker terminal. Pakken sendes fra Irland, men det burde ikke ta lang tid før den dukker opp. Hold øye med pakkesporingen og ring dem når den ankommer norge / en terminal i nærheten av deg.

Lenke til kommentar
MrLeftfield:

 

Fabrikken til dell surrer og går 24 timer i døgnet 7 dager i uken, så der kan ordre blir ferdiggjort når som helst :).

Det burde være mulig å hente pakken hos en Schenker terminal. Pakken sendes fra Irland, men det burde ikke ta lang tid før den dukker opp. Hold øye med pakkesporingen og ring dem når den ankommer norge / en terminal i nærheten av deg.

9508485[/snapback]

 

greia er at jeg ikke har pakkesporingsnummer enda. Av en eller annen grunn så veier pakka 0kg, det er 0kolli og jeg har ikke pakkesporing :p Dette er da ifølge Pakkeseddel.

Lenke til kommentar
greia er at jeg ikke har pakkesporingsnummer enda. Av en eller annen grunn så veier pakka 0kg, det er 0kolli og jeg har ikke pakkesporing :p Dette er da ifølge Pakkeseddel.

9508680[/snapback]

 

Hehe, det er ikke noe morsomt å vente nei! Da ligger nok pakken klar for utlevering hos dell. Regner ikke med at schenker henter varer der døgnet rundt. Dukker nok opp mer info i løpet av morgendagen :).

Lenke til kommentar
greia er at jeg ikke har pakkesporingsnummer enda. Av en eller annen grunn så veier pakka 0kg, det er 0kolli og jeg har ikke pakkesporing :p Dette er da ifølge Pakkeseddel.

9508680[/snapback]

 

Hehe, det er ikke noe morsomt å vente nei! Da ligger nok pakken klar for utlevering hos dell. Regner ikke med at schenker henter varer der døgnet rundt. Dukker nok opp mer info i løpet av morgendagen :).

9508749[/snapback]

 

kom jeg på også :) Forklarer hvorfor det ikke er noe vekt/kolli registrert enda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...