Garegaupa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Eg oppgraderte i går frå 2 GiB til 4 GiB minne i PCen min. Dette fungerte heilt fint, men det er ein ting eg stussar på: I Opplevelsesindeksen i Windows Vista har eg fått eit temmeleg stort fall i poengsummen for minnet - ned frå 5.9 til 5.0. Då lurar eg litt på kva det kan vere som gjer dette, og om det er noko som vil ha praktisk betydning? Litt om systemet: Eg har 4 x 1 GiB DDR-brikker av type Crucial PC3200. Systemet er lett overklokka, med FSB på 225 MHz og 1:1 på minnet. Då eg hadde 2 GiB køyrde eg på 3-3-3-8-1T, og no køyrer eg på 3-3-3-8-2T. Det einaste eg har gjort i BIOS er endringa av Command Rate, pluss at eg måtte slå på HW og SW Memory Hole Remapping for å få kome over 3,3 GiB minne. Kan det rett og slett vere hoppet frå 1T til 2T som gjev dette relativt store utslaget i Opplevelsesindeksen? Andre relevante systemkomponentar er eit MSI K8N Diamond hovudkort og ein Athlon 64 X2 4200+ prosessor (som køyrer på 2475 MHz). Operativsystemet er Windows Vista Ultimate 64-Bit OEM. Endret 12. juli 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så lenge ikkje ytelsen i programmer og spill er gått ned, så er det ingen ting å bry seg om Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Eg sat og plundra langt utover natta med installasjon og BIOS-innstillingar i går og er på jobb no, så dette lyt eg teste grundig i ettermiddag/kveld! Fyrsteinntrykket i oppstart og respons i sjølve Windows Vista var nok at det går litt kjappare. At syntetiske testar ofte er noko heilt, heilt anna enn reell ytelse har eg sett i fleire høve. Men eg stussa på at det skulle verte så stor forskjell berre av å skifte frå 1T til 2T...? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 om alle 4 brikker er av samme fabrikat og batch, så kan det være BIOS instilling eller noe. Husk: Smart og bruke 64bit OS, 32bit OS vil miste ca. 1 GB minne + halvparten av skjermkort minne ved bruk av 4 GB minne. Kan være du må kjøre noen slags kommando for og få igang 4 GB i Vista, søk google på "Vista 64bit 4GB" se om noe dukker opp. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Fritz0r: Eg lurar på om du har misforstått litt her. Eg får fint opp 4 GiB med minne, og alt virkar som det skal. Og eg køyrer 64-bits Vista. Det eg lurar på er forskjellen i rangering av minneytelsen i Opplevelsesindeksen i Vista etter at eg satte inn dei nye brikkene. (For øvrig er alle brikkene av same fabrikat, men ikkje same batch.) Endret 12. juli 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Command rate 2 gir en del lavere ytelse ja, men hvor mye det vet jeg desverre ikke. Skal vel egentlig være slik at ytelsesøkningen pga mengden ram skal veie opp for ytelsestapet du får ved CR 2t, men da spørs det jo hvor mange programmer du kjører som gjør nytte av hele 4gb ram. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tidligere tok ikke opplevelsesindeksen hensyn til overklokking og tweaking, men jeg ser at den nå gjør dette, så svaret jeg egentlig skulle gi deg måtte revurderes. Men det står en fin artikkel om opplevelsesindeksen her hvis du vil se mer grundig hvordan den rater komponenter http://www.tomshardware.com/2007/04/19/vis...ting/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå