Gå til innhold

Miniguide: USB-problemer

Anbefalte innlegg

Har også noen problemer med at usb porter streiker. Akurat nå, sånn plutselig er det en port som har blitt helt klikk. Den kan detektere det jeg setter i, men installasjon feiler ALLTID (hvilken som helst enhet). Setter jeg enheten inn i en annen port, funker den som bare det. Noen som har vært borti noe lingende?

Og den guiden var det dårligste oppgulpet jeg noen gang har lest på harware.no. Skal den liksom hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ser at jeg er litt sent ute (er en stund siden artikkelen ble skrevet), men sitter med 4 minnepenner, en Transcend 4gig, og tre Cruzer Micro, to 4 gig og en 8 gig, samtlige virker i de andre maskinene i huset, men bare Transcenden virker på den jeg sitter på nå, den er oppdatert med SP2 og tilhørende oppdateringer.... Kan det ha noe med at Cruzer pennene har innebygd litt programvare? Prøvde å slette disse programmene, men fikk det ikke til, var ikke noe problem å formater resten på dem. Hvis jeg setter en Cruzer inn i problem maskinen kommer det bare opp at driver installeringen var mislykket, og så ender den opp som ukjent USB enhet på systemet når man går inn og sjekker hardware.... Noen forslag på hva som er i veien.... Kan jo godt være at det er brukeren....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg pusher på mitt eget gamle samt ferdamann's spørsmål:

Er det noen som kan være med å løse de UFORKLARLIGE usb-problemene???!!! Altså det som IKKE er nevnt i artikkelen?

Jeg nekter å tro på at jeg er den enste som har opplevd slike problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...