SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ehh kanskje eg sa det på en feil måte men det er slik at min farfar og min far har lite hår på kroppen. Ikke akkurat gen feil men du skjønner. er 22 så eg skulle nok vært fullt utviklet Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hvorfor skulle d ikke være lov å ha tatto i ansiktet eller på hendene? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hvorfor skulle d ikke være lov å ha tatto i ansiktet eller på hendene? Ja...? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 I så fall skal du tatovere på deg et fett mønster i trynet! F eks sånn spiderman ting... eller STRONGBAD! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 I så fall skal du tatovere på deg et fett mønster i trynet! F eks sånn spiderman ting... eller STRONGBAD! .. eller ikke Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Syntes han så ut som en idiot han der nagle jævelen. Tenk å ta en tang å bare røske ut ringen :o. Auch . Han så virkelig ut som en "narr" Meget bra beskrevet av den karen ja, fysjh sier eg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Liten dusk der nede. Prøve å la det gro sån rimelig, men progresjonen er treig Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 jeg med den kule skjorta i bakgrunnen.... jeg er 17år gammel og har det skjegge dere ser der på bildet... (fikk skjegg i 15-16 års alderen) edit:doh bilde kom ikke fram Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Liten dusk der nede. Prøve å la det gro sån rimelig, men progresjonen er treig Men kjære deg da gutt, må vel bli litt eldre gutt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Men kjære deg da gutt, må vel bli litt eldre gutt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Oppdatering: Målet nærmer seg (ca. 3 cm nå), køttletta er borte Driver å tenker ut forskjellige kombinasjoner å ha nå... Har hatt 10-15 forskjellige "sveiser" den siste måneden... = Lenke til kommentar
YBD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg jobber i et tattoo/piercing-studio, så jeg burde nesten vite dette.. Jobber du med Tomas? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 folk med skjegg er dårlige i senga ja... bare tenkt på "the bearded lady" Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Ute på ett aldeles lite raid Odden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg jobber i et tattoo/piercing-studio, så jeg burde nesten vite dette.. Jobber du med Tomas? Ikke med Tomas hos Let's Buzz, nei. De tilbyr ikke piercing, og vil nok aldri gjøre det heller. Jeg jobber med en som heter Thomas, dog.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå