ZkedaR Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har noen her en litt spesiell "sveis" på skjegget? Sjøl har je ca. 10 cm(fra håret til kjeven) lange koteletter og 2 "dotter" på haka, som je skal spare til de blir ca. 10-15 cm lange(hårlengde) Noen andre som vil se litt sjuk ut? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 sånn hadde jeg det før (ikke helt trimmet eller farget på det bildet) nå er det store elvis-koteletter på gang.. ala denne typen Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Skribler på halsen din jo! Er det lov da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hvorfor skulle det ikke være lov? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Skribler på halsen din jo! Er det lov da? det er i ansiktet det ikke er lov å ha ... skrot ... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 tatoveringer i ansikter er lov, det også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 eh, jo. (jeg jobber i et tattoo/piercing-studio, så jeg burde nesten vite dette..) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Syntes han så ut som en idiot han der nagle jævelen. Tenk å ta en tang å bare røske ut ringen :o. Auch . Han så virkelig ut som en "narr" Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ringer og pearcing og sånt er dritstygt spør du meg. menner som har det er bøger. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Trodde ikke det var lov å ha tattis i ansiktet eller på hendene i norge, men da har jeg lært noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ringer og pearcing og sånt er dritstygt spør du meg. menner som har det er bøger. bred erfaring? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har alltid hatt lyst på flippskjegg jeg.. eller noe annet faenskap.. men grunnet diverse grunner (sykdomsdritt) så er ikke det noe alternativ for meg.. og ja, mange sier at jeg er heldig uten skjegg.. men det hadde vært ålreit å hatt valget.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Er det sånn at indianere ikke har skjeggvekst? Har aldri sett en indianer med skjegg nemli. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 eh, jo.(jeg jobber i et tattoo/piercing-studio, så jeg burde nesten vite dette..) så rart at en jeg kjenner ble nektet å ta en tatovering under det ene øyet da ... de sa det var ulovlig i norge å tatovere seg i ansiktet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det har ikke jeg hørt om..har en tattis som går oppover halsen og opp på sida av ene kinnet. Tror helst bare det var studioet du var hos som ikke turte å tatovere på en så synlig plass. Kanskje de var redd for at du ikke skulle bli fornøyd å ikke kunne skjule tattisen, så de "fant på" en lov som forbyr det. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Piercinger er f... meg ikke stygt!!! Har en spike i leppa og planlegger flere Her er det forresten et bilde av sånn ca. sånn skjegg je sparer til: Daron Malakian Fra System of a Down... hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det har ikke jeg hørt om..har en tattis som går oppover halsen og opp på sida av ene kinnet. få se, få se. og hvor tok du den? vet at mange studio ser folk grundig an før de gjør noe sånt. kebab gud: som over, tatovører ser gjerne folk an før de gjør noe såpass drastisk.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har lyst på flipp skjegg også men pga genetiske feil får eg ikke nok skjegg vekst i ansiktet Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Misfoster altså. Ellers kan det hende at du er for ung enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå