Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som jobber på sykehjem!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner meg delvis igjen i det du sier, bortsett fra at jeg er sommervikar på et sykehjem i sommer.

Nei, jeg er ikke hjelpepleier, men vaktmester :cool:

 

I disse sommertider florerer det av vikarer som ofte består av unge jenter, studenter etc. I tillegg kommer veeeldig mange svenske for å jobbe her i Norge da de tjener mye mer her..

 

Koselig er det også å jo hjelpe de ansatte, hvertfall de jentene som smiler søtt og gir deg en klapp på skulderen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Kjenner meg delvis igjen i det du sier, bortsett fra at jeg er sommervikar på et sykehjem i sommer.

Nei, jeg er ikke hjelpepleier, men vaktmester  :cool:

 

I disse sommertider florerer det av vikarer som ofte består av unge jenter, studenter etc. I tillegg kommer veeeldig mange svenske for å jobbe her i Norge da de tjener mye mer her..

 

Koselig er det også å jo hjelpe de ansatte, hvertfall de jentene som smiler søtt og gir deg en klapp på skulderen etterpå ;)

9072466[/snapback]

 

Hørtes spennende ut. Men er det ingen av di søte jentene som har falt i smak da ? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

Hvis du er av den litt mer sjenerte typen da, så kan du også bare komme masse på besøk da..Da vil hun skjønne det raskt..

 

Tenk så flott, du slår to fluer i en smekk du gleder bestefaren dins hjerte med at du kommer på besøk ofte, og du sjekker opp ei jente :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324
det du gjør er å bli syk... om du så må spille syk...

 

og så spør du om hun kan passe kestra godt på deg :!:

9074785[/snapback]

 

Haha :!: Der har vi den vettu.. :D Også skal hun ta tempen i baken din og sånn da :love: :!:

Lenke til kommentar
det du gjør er å bli syk... om du så må spille syk...

 

og så spør du om hun kan passe kestra godt på deg :!:

9074785[/snapback]

 

Haha :!: Der har vi den vettu.. :D Også skal hun ta tempen i baken din og sånn da :love: :!:

9074877[/snapback]

 

Så kan du ta tempen på henne og greier...

 

Så kommer hun inn i trangt hvit sykepleier drakt i skinn, med et rødt kors på hvert bryst, og kort minikjørt....

Lenke til kommentar
det du gjør er å bli syk... om du så må spille syk...

 

og så spør du om hun kan passe kestra godt på deg :!:

9074785[/snapback]

 

Haha :!: Der har vi den vettu.. :D Også skal hun ta tempen i baken din og sånn da :love: :!:

9074877[/snapback]

 

Så kan du ta tempen på henne og greier...

 

Så kommer hun inn i trangt hvit sykepleier drakt i skinn, med et rødt kors på hvert bryst, og kort minikjørt....

9074896[/snapback]

 

Mr.Olsen = Genial :D

Lenke til kommentar
hehe..

 

Skal prøve å dra dit til uka :) Har lyst  å få napp på henne.. Skal bli godt kjent med henne før jeg roter, skal ikke ende opp med noen one nughtst stand! :D

9075500[/snapback]

 

Men du må jo forte deg litt, det kan jo hende hun har funnet en nå :p

9075566[/snapback]

 

En gamling på 80. Sprek og erfaren :fun:

 

Kanskje det er bestefaren din? :ph34r:

Lenke til kommentar
Du kan jo besøke bestefaren din 5-6 ganger om dagen

9076159[/snapback]

Ja, det er klart :D

 

Nei, nå har jeg rett og slett hatt for mye å gjøre denne helga pluss at hun jobber sikkert bare på hverdager. Bestefaren min sa at det var hu som pleide å være pleier'n hans da... så tydeligvis hu som pleier å stikke hue innom der :cool:

 

I morgen skal jeg bort, det sverger jeg på! Og jeg skal ta å kjøre på med en gang, går det ikke så får jeg finne på noe annet :p Gler meg!

Lenke til kommentar
litt underlig hvor underholdende slike tråder er. (har jeg ikke noe bedre å gjøre? nope)

 

Du får ha lykke til i morra. Og som sagt tidligere du kan jo få bestefaren din til å gi henne noen hint om at du liker henne.

9081031[/snapback]

 

Skulle akkurat til å si det samme.

 

men husk at bestefaren din kan rirsikere å drite deg ut da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...