Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som jobber på sykehjem!

Anbefalte innlegg

Hmm, var å besøkte bestefaren min på sykehjem i dag, og mens jeg satt inne på rommet der kom en jente inn på min alder og jeg syns hun var ekstremt søt! Følte at det var ett eller annet som lå i lufta der når hun kom inn der og hun skulle skifte noen puter på senga til bestefaren min.. Hun så litt bort på meg og jeg så henne i øynene og smilte. Hun smilte også på en veldig tiltrekkende måte..

Hun spurte så om vi ville ha noe drikke så jeg sa jo "ja takk". Hun gikk ut og kom tilbake og ga meg og bestefaren min juice. Når hun da gikk ut igjen så så vi hverandre i øyna ved døråpningen og hun smilte, jeg smilte og blunka litt tilbake.

Så ja, ble litt sånn :dribble: etterpå:p

Når jeg skulle dra hjem så gikk jeg saaakte i korridorene i tilfelle jeg skulle møte på henne igjen. Tenkte da å kanskje dra igang en samtale om sånn "ja, hvordan syns du bestefaren min er a" eller noe i den duren.

Har litt lyst å komme i mer kontakt med henne jeg, noen ideer? Hun jobber tydligvis på den avdelinga der bestefaren min jobber..

Til info så er jeg evig singel :w00t: Edit: et par leif's

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet hva du gjør. Du går tilbake til Bestefaren din. Så vist du er heldig møter du på henne igjen, så spør du " Hei, vil du være med på Middag i morgen vist du ikke jobber? " Sier hun at hun jobber, så sier du " etter jobb da ? "

9057377[/snapback]

Åh, funker det a trur du? Må vel nesten be henne ut på sett og vis ja :) Hun er vel i alder rundt 20 for de som lurer.

Lenke til kommentar
Jeg vet hva du gjør. Du går tilbake til Bestefaren din. Så vist du er heldig møter du på henne igjen, så spør du " Hei, vil du være med på Middag i morgen vist du ikke jobber? " Sier hun at hun jobber, så sier du " etter jobb da ? "

9057377[/snapback]

Åh, funker det a trur du? Må vel nesten be henne ut på sett og vis ja :) Hun er vel i alder rundt 20 for de som lurer.

9057381[/snapback]

Ja det tror jeg nok er best, ikke at jeg har gjort det selv enda :p

Men det høres mest normalt ut. + at hun såg ganske mye på deg ? :D

Lenke til kommentar

ja, hun gjorde det. Hun er kanskje ikke vant med at 19åringer flyr rundt der aleine :p. Hadde på meg ganske fine klær i stad også faktsikt og hadde stellt håret skikkelig osv :cool:

Eller skal jeg heller gi henne telefonnummeret mitt på sett og vis og så eventuellt spørre om hun blir med å spise middag hos meg osv?

Lenke til kommentar
Hadde det ikke bare vært like greitt å få faren din til å hinte dette frempå for henne?

..type "så hva synes du om sønnen min" / "sønnen min så ut til å like deg" ellerno?

9057444[/snapback]

Jess, så får trådstarter en ny heit stemamma!! :dribble:

Lenke til kommentar
Skade deg skikkelig så du blir innlagt på samme avdeling som bestefaren din :)

9057646[/snapback]

Stor stein mot hodet er nok antakelig det beste.

Dra til psykolog og oppfør deg som et helvete, da blir du taua inn av menn i hvite frakker før dagen er omme, og du kan bli pleiet av dama resten av livet.

Ok, det var kanskje ikke så smart.

Det lureste er vel helt enkelt bare å besøke bestefaren din litt ofte, og gradvis prøve å få mer og mer kontakt med henne. :)

Lenke til kommentar

Ja, det er noe i det :)

Morra mi er på lang ferie, så jeg måtte kjøpe litt mat osv som han ville ha, derfor jeg var innom. Ellers så ville jeg aldri å stukket innom aleine..

Tenkte å ta meg en tur i morra jeg, og se om jeg da får mer kontakt med hun :)

Lenke til kommentar
Hadde det ikke bare vært like greitt å få faren din til å hinte dette frempå for henne?

..type "så hva synes du om sønnen min" / "sønnen min så ut til å like deg" ellerno?

Leste dere hva trådstarter skrev før dere postet? Her var det snakk om bestefaren ;)

Lenke til kommentar

Leste dere hva trådstarter skrev før dere postet? Her var det snakk om bestefaren ;)

9060931[/snapback]

ikkje feil med ei heit bestemor heller då ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...