^fmj Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som har lyddriveren som fulgte med dette hovedkortet? Har prøvd realtek og nforce uten hell. Hvis jeg går inn på enhetsbehandling sier ikke windows at jeg mangler driver til lydkortet. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 www.lavalys.com = everest last ned dette det viser link til hvor du kan laste ned drivern:) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Been there done that. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Om det heter bare "K7N2" så er dette riktig side: http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...o=1&prod_no=519 Om ikke det heter bare "K7N2", finn frem riktig her under "Socket A": http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...ve&maincat_no=1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Det fungerer dessverre heller ikke. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Sjekk i BIOS at lydkortet er aktivert. Det der er orginal driver fra MSI som er testet med kortet, så de er rett. Åpne opp kassa og se hva som står trykkt på selve hovedkortet, og eventuelt hvilken revisjon det er av hovedkortet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Vet at de der bør virke, det må ha noe å gjøre med at windows -> enhetsbehandling ikke viser at lydkortet mangler drivere. Det samme gjelder for nettverkskortet. Har sett på kortet og det står K7N2, har ikke sett noe revision noe sted. Alt skal være ok i bios. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Da skal det være rett driver som jeg har linket til. Prøv en ny reinstall av maskinen. Det er XP du bruker? Endret 12. juli 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Det er XP ja. Har tenkt på reinstall ja, håpet at jeg skulle slippe det styret. Endret 12. juli 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Virker som om det er noen driver som er skadet eller ødelagt som ødelegger for driver oppgraderingen, annbefaller reinstall. Lykke til. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 En biosoppdatering fikset sakene, da fant windows lydkortet og nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå