The.Arisen.One Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har en admin-account, og en Gamez-account i Windows XP. GTA3, Neverwinter Nights osv. går helt fint å spille på begge kontoene, men det er ett eller annet Gamez-accounten ikke har tilgang til. For: selv om jeg har prøvd nesten alle tenkelige metoder for å få Gamez-accounten til å kunne starte og kjøre Counter-Strike uten problemer; virker det ikke. Kan noen kort og greit forklare hvordan man setter permissions til CS i Windows XP? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Noen som vet det? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Counter-Strike (Half-Life) bruker administrive filer på systemet ditt når det kjøres. Dvs. filer gjestekontoen din ikke har tilgang til. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 nice avatar se min alt for store ^^ Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Nesh, bra avatar det der, så du må regne med at den blir tatt vekk Shorty sin derimot skremmer vettet av meg :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå