Gå til innhold

Silent Hill 5 (360, PS3) er offisielt

Döden

Anbefalte innlegg

img_0514.jpg

6:00PM - At least it was brief. "They say war is hell ..." Silent Hill 5 teaser rolls on screen. The game is being developed simultaneously for PS3 and Xbox 360. Alex will use "full use of his military training" to help find his sibling, lost in Silent Hill. Famed Silent Hill composer will be creating yet another original soundtrack for the sequel.

http://www.joystiq.com/2007/07/11/joystiq-...ess-conference/

En teaser eller trailer vil visst bli sluppet etterhvert.

I'm in. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål. Jeg har aldri spilt Silent Hill 1-3 men kjøpte meg SH The Room fordi jeg fant det veldig billig... The Room SUGDE så jeg gadd ikke engang fullføre det selv om jeg kom ganske langt så jeg solgte det et par dager etter jeg kjøpte det. Men i ettetid så har jeg lest andre SH fans si at SH 4 var en stor skuffelse i forhold til de 3 første. Er SH 1-3 MYE bedre?

Lenke til kommentar
Har et spørsmål. Jeg har aldri spilt Silent Hill 1-3 men kjøpte meg SH The Room fordi jeg fant det veldig billig... The Room SUGDE så jeg gadd ikke engang fullføre det selv om jeg kom ganske langt så jeg solgte det et par dager etter jeg kjøpte det. Men i ettetid så har jeg lest andre SH fans si at SH 4 var en stor skuffelse i forhold til de 3 første. Er SH 1-3 MYE bedre?

9065674[/snapback]

De tre første er de beste, spesielt nummer 1 og 2. The Room var litt so-so. Jeg vil gjerne ha en PC-utgave av SH5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...