ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja det er nå det det står. Virker hvertfall som flere har fått betaen også i følge forumet. Kanskje de sjekker IPen opp mot ispen? =/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja det er nå det det står. Virker hvertfall som flere har fått betaen også i følge forumet. Kanskje de sjekker IPen opp mot ispen? =/ 9371475[/snapback] Flere har hatt betaen siden forrige uke også, de ga ut randomly til folk som sendte en viss e-mail til IW. Jeg kunne ha gjort det, men gadd bare ikke at the time. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja det er nå det det står. Virker hvertfall som flere har fått betaen også i følge forumet. Kanskje de sjekker IPen opp mot ispen? =/ 9371475[/snapback] Flere har hatt betaen siden forrige uke også, de ga ut randomly til folk som sendte en viss e-mail til IW. Jeg kunne ha gjort det, men gadd bare ikke at the time. 9371684[/snapback] Ja veit det, men det virka som det blei en del flere tråder i dag. Kanskje bare jeg som blingser. Hvis ikke er det litt dårlig av IW synes jeg. De betaene de slapp for en stund siden var vel bare US only det også. Må ha US gold acc. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Nå har jo klokka gått over tiden, men siden funker ikke her. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ScreewAttack har testet betaen grundig, og her er 3 filmer som viser alle mapene, forksjellig upgrades og hvordan det hele fungerer. Herremaria, Det ser bare så jææævlig fett ut. Er redd dette spillet kommer til å drepe Halo 3. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er redd dette spillet kommer til å drepe Halo 3. 9377266[/snapback] Ikke før helvete fryser til... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ikke før helvete fryser til... 9377331[/snapback] Hehe, selfølgelig ikke på salg/hvor mange som spillet det online nå osv, men må innrømme jeg fikk litt av den følesen når jeg så de videoene istad. Ser jo så mongobra ut! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ser på videoene akkurat nå. Du har rett. Det ser skitbra ut Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg tror dette knuser både Bioshock og Halo3 jeg. Det ser så gruuuusomt konge ut, greier egentlig ikke vente. Men så skal det sies at jeg ikke liker Halo noe særlig da. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blir nok uberskrivelig mye spilling av begge spillene her tror jeg. I værste fall detter jeg tilbake på kun èn av dem, hvem det blir er spennende å se. Forresten, for dere som skal se videoene ovenfor - husk lyd! Disse gutta er morsomme. "It's so realistic Jack Thompson's gonna sue you." Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ser veldig bra ut, håper jeg kan få tak i en beta key når det er mulig... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dette gruser Halo 3 så hardt at det er gøy! :!: Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 huff, naa blir det vanskelig aa velge her... ut3,haze eller cod4. jeg skal ha ett fps i høst men hvilket? :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dette gruser Halo 3 så hardt at det er gøy! :!: 9377934[/snapback] Synes ikke jeg. Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 trydis.. beta keys ble snappet opp paa under 20 min etter release Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 trydis.. beta keys ble snappet opp paa under 20 min etter release 9379084[/snapback] Men har vært snakk om at den kommer bort til oss her også. Noen som vet noe mer om det forresten? Får vi prøve Betaen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ja, det er bekrefta at den kommer til Europa og Norge, men ikke når. I starten av september _tror_ jeg det var noe snakk om. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ja, det er bekrefta at den kommer til Europa og Norge, men ikke når. I starten av september _tror_ jeg det var noe snakk om. 9379459[/snapback] Jepp. Early September. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) trydis.. beta keys ble snappet opp paa under 20 min etter release 9379084[/snapback] Det gjaldt vel kun for Nord-Amerika(USA)? Europa kommer vel som nevnt på et litt senere tidspunkt. EDIT: registreringen er fortsatt åpen: "ONLY UNITED STATES-BASED XBOX LIVE ACCOUNTS SHOULD BE REGISTERING FOR A SPOT IN THE BETA DRAWING! International Users: Please be patient, we will get you a Token for your territory as soon as we can!" Endret 28. august 2007 av trydis Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Enter now burde jo funke? Har laget en konto der jeg utgir meg for å være over 18 og amerikansk, men enda funker knappen altså ikke. 9371413[/snapback] Har ett lignende problem.. "Enter Now" fungerer for meg, men når jeg skal oppgi brukernavn & email går det bare i en uendelig loop.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå