Gå til innhold

Call of Duty 4 E3 (PS3/360)

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er nå det det står. Virker hvertfall som flere har fått betaen også i følge forumet. Kanskje de sjekker IPen opp mot ispen? =/

9371475[/snapback]

Flere har hatt betaen siden forrige uke også, de ga ut randomly til folk som sendte en viss e-mail til IW. Jeg kunne ha gjort det, men gadd bare ikke at the time. :p

Lenke til kommentar
Ja det er nå det det står. Virker hvertfall som flere har fått betaen også i følge forumet. Kanskje de sjekker IPen opp mot ispen? =/

9371475[/snapback]

Flere har hatt betaen siden forrige uke også, de ga ut randomly til folk som sendte en viss e-mail til IW. Jeg kunne ha gjort det, men gadd bare ikke at the time. :p

9371684[/snapback]

Ja veit det, men det virka som det blei en del flere tråder i dag. :) Kanskje bare jeg som blingser. Hvis ikke er det litt dårlig av IW synes jeg. De betaene de slapp for en stund siden var vel bare US only det også. Må ha US gold acc.

Lenke til kommentar

Blir nok uberskrivelig mye spilling av begge spillene her tror jeg. :) I værste fall detter jeg tilbake på kun èn av dem, hvem det blir er spennende å se.

Forresten, for dere som skal se videoene ovenfor - husk lyd! Disse gutta er morsomme. :wee:

"It's so realistic Jack Thompson's gonna sue you."

Lenke til kommentar
trydis.. beta keys ble snappet opp paa under 20 min etter release

9379084[/snapback]

Det gjaldt vel kun for Nord-Amerika(USA)? Europa kommer vel som nevnt på et litt senere tidspunkt.

EDIT: registreringen er fortsatt åpen:

"ONLY UNITED STATES-BASED XBOX LIVE ACCOUNTS SHOULD BE REGISTERING FOR A SPOT IN THE BETA DRAWING!

International Users: Please be patient, we will get you a Token for your territory as soon as we can!"

Endret av trydis
Lenke til kommentar
Enter now burde jo funke? Har laget en konto der jeg utgir meg for å være over 18 og amerikansk, men enda funker knappen altså ikke.

9371413[/snapback]

Har ett lignende problem.. "Enter Now" fungerer for meg, men når jeg skal oppgi brukernavn & email går det bare i en uendelig loop..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...