Gå til innhold

Call of Duty 4 E3 (PS3/360)

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det bringer tilbake litt av Call of Duty (1) følelsen jeg. Hvis jeg ikke tar feil var det vel en ganske god utvidelsespakke til CoD(1) også, som jeg koste meg fryktelig med.

CoD2 spilte jeg bare halvveis igjennom før jeg la det vekk, og som en konsekvens av det har jeg heller ikke spilt CoD3.

CoD4 derimot... etter å ha sett gode demonstrasjoner på E3 frister det littegranne, men det blir dyrt hvis jeg skal ha alle spillene som imponerer på E3. :hmm:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Den linken som Snikpellik var så snill og la ut, gav meg mer lyst på spillet!

Herregud hvor bra det så ut, hele pakka!

Jeg skal ha dette spillet, uansett om pcen min er god nok eller ikke.

Og noen som ser, at i videon "15 years back" så er man LT Price. I denne videon så kjemper man sammen med CPT Price.

Litt morsom at noen karakterer går igjen :p

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Absolutt pen grafikk på dette spillet ja, men dette er ikke et typisk spill jeg kjøper for multiplayerdelen. Selv om mulitiplayerdelen er god, finnes det så mange gode fps-spill med meget underholdende multiplayerdel, og som fokuserer mer på onlinespill at jeg tviler på CoD4 klarer å konkurrere på det punktet.

Så dette blir et typisk spill hvor singelplayerdelen blir det viktigste for meg. Og let's face it...singelplayerbiten på Call of Duty-spillene suger. Hvis dette spillet har noe som helst til felles med tidligere spill i serien, så blir også dette nok et makkverk med hendelser som er så scriptet at man blir totalt låst fast. Null frihet og fiender som ikke kan drepes før de plutselig på magisk vis popper frem. Prøv å kast en granat inn i et rom før du går inn og se hvor mange som dør!

Er nok blitt veldig kresen på spill etter alle disse årene, så jeg krever nok litt mer av et spill enn "the average gamer". Det må nok mer til enn gode effekter for å lure meg. I mine øyne har CoD-spillene de dårligste singelplayerdelene av populære spillserier i "nyere tid".

Lenke til kommentar

Uten tvil, på personlig basis, det spillet jeg ser mest frem til, på Xbox 360. Ser så fantastisk bra ut, og jeg har spilt Call of Duty 2 nok på Xbox Live til at jeg vet hvor bra det kan bli.

Ellers seiler jo Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3: Corruption langt høyere, men vi snakker nivåforskjeller. :)

Lenke til kommentar
Man kan vell spille spill uten minnekort wtf? er da strengt tatt ikke påbudt med minnekort elr HDD.Men Required er vell en helt annen sak.

9128847[/snapback]

Å spille konsoll uten å ha mulighet til å save virker meningsløst synes nå jeg. Men hvis det er folk som faktisk bruker konsollen slik så er det jo trist....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, hei. Da kan amerikanere som er over 18 kose seg med Betaen. :) Mens vi andre må vente til... hva var det igjen, September en gang? Har prøvd å komme inn på hjemmesiden, men "Enter Now"-knappen fungerer ikke så bra..

Noen som har kommet seg inn?

Lenke til kommentar

Starten av september, altså ikke så lenge til. Enter Now-knappen fungerer ikke her heller. Må uansett ha amerikans live-konto gold, jeg har amerikansk konto, men ikke gold. :( Ellers hadde jeg nok prøvd det jeg kunne for å komme meg inn. Skal hvertfall det når det kommer hit til landet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...