phewBAR Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ingen andre som syns dette så helt fantastisk ut? Virker som det har druknet litt i alt Killzone/Halo snakket! For meg var den lille 4 min gameplay snurten høydepunktet på E3! Video Fikk sjokk da jeg så starten for første gang, og slutten er skummelt bra! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det var en ganske mangelfull demo etter min mening. Spillet har pen grafikk, men det var ingenting annet som imponerte meg noe særlig. Så å si alt i demoen var forhåndsbestemte hendelser som blir å skje hver gang man spiller akkurat det stedet. Jeg tipper man ville fått "mission failed" dersom man hadde avfyrt et skudd mot soldatene på slutten. Det er det kjipe med disse spillene, at man ikke har så mange valg. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nydelig video, har sett mange men ikke denne. Takk! Kommer COD4 til pc? Hvis ja, skal jeg ha det uansett. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Helt enig med trådstarter. Hadde lave forventninger, men dette ser mye bedre ut enn CoD3. Dette imponerte meg mer enn KZ2 (som virker som en Gears of War-klone) og Halo 3 (som er Halo 2 med et par hakk bedre grafikk uten å imponere). Kommer til PC ja. Antar det er PC-versjonen som ble vist fram i videoen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 KZ2 (som virker som en Gears of War-klone) 9057369[/snapback] Kan du forklare hva disse har til felles, annet enn et relativt mørkt og grått fargepalett? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Litt slemt å kalle det klone, men vet jeg er langt fra den eneste som fikk GoW-vibber når jeg så videoen. Først og fremst grafikken jeg tenkte på ja, både teknisk og ikke minst stilmessig er det veldig likt. Soldatene har også her overdimensjonerte rustninger og våpen. Men mest av alt synes jeg gameplayet virker generisk. Jada, jeg vet at Killzone kom ut før GoW, men begynner å bli lei av mørkegrå supermacho sci-fi-drep-monstere-spill nå. For all del, kan sikkert bli et bra spill, men jeg ser ikke hvordan det skal skille seg ut i mengden av lignende shooters utfra dagens trailer. Endret 12. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Konge at det kommer en public beta! Det er vel ikke alt for lenge til heller.. Ellers blir nok dette og Halo 3 årests spill for min del. Bare håper MP-delen blir så knallgod som den ser ut til. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ser helt fantastisk ut og enda et must-buy i høst...og en ny spiker i kista for lommeboken min. Må si bevegelsene til teamleaderen der var helt utrolig tøff. Fikk en STALKER-feeling når jeg så det... Endret 12. juli 2007 av BioNor Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ikke så rart det da traileren er fra Tsjernobyl, Ukraina, samme område hvor STALKER tar sted. Hvis noen lurer på hvorfor grafikken er så gråaktig i traileren er det fordi det skal representerer flashbacks i spillet. Resten av spillet vil ha realistisk fargefremtoning. Merk at teamet bak dette spillet stod bak nr. 1 og 2 i serien og hadde lite å gjøre med det skuffende tredjespillet. Fornuftig av dem å gjøre noe annet enn WW2 også, så får de heller overlate den settingen til Brothers In Arms og Medal of Honor i år. Endret 12. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 likte demoen veldig godt selv! gleder meg veldig til dette spillet ja Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det jeg likte best ved dette spillet, var at de hadde forlatt WWII-scenarioet. Ser jo greit ut, men vett ikke heilt om dette er et "must" for meg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Digger Call of Duty pga. de scriptede hendelsene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vel, ingen tvil om at grafikken ser bra ut, dog føler jeg at det største holdepunktet har vært de scriptede hendelsene pluss WWII syndromet deres. Kommer sikkert til å plukke det opp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ser helt fantastisk ut. Elsker toeren, men ikke treeren fullt så mye. Synes dette ser helt konge ut jeg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette såg jo bra ut, må nok skrive om må ha lista mi til dem spillene som kommer iår Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal definitivt ha denne tittelen, som de foregående COD spillene. Dette ser veldig bra ut uten tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Likte ikke trailerene noe særlig, så jeg setter ikke spillet på kjøpslisten. Der er rett og slett for mye snadder der ute i høst... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det har kommet en ny trailer nå. Den er forresten langt mer imponerende enn den første. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Multiplayer Betaen kommer i August Skal komme en singel player Demo og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Det har kommet en ny trailer nå. Den er forresten langt mer imponerende enn den første. 9063152[/snapback] Så link til den, tufs! EDIT: http://www.gametrailers.com/player/21749.html?type= Hallelujah! Endret 12. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå