Appelsinkrokan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Når jeg åpner oppgavebehandling i windows og ser på menyen for nettverk så kan jeg se en graf som viser hvor stor prosent av nettverket jeg bruker. Denne viser 1-2%, og den dropper til null for ett sekund hvert minutt. Deretter går den tilbake til 1-2%. Denne droppen er merkbar når jeg ser på grafen i Azureus, også. Så jeg lurer på 1) hvordan øke nettverksbruken til mer enn 1% og 2) hvordan unngå den jevnlige droppen hvert minutt? Jeg bruker ADSL fra Telenor. Jeg får ca 400/40 kB/s på når jeg kjører surfometer. WRT54G-router fra Linksys. Routeren er koblet direkte til veggen. Ikkeno' modem eller splitter, men det er ikke jeg som administrerer nettverket, ettersom jeg leier en kjellerleilighet. halp Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 1) Jeg bruker bare 2-3% nar jeg laster ned med 500kbps. Det er prosent av koblingen din, som mest sannsynlig er 100Mbps Jeg vet ikke, men har du provd a ikke laste ned med full hastighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå