Kaksa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hallo eg har tenkt til å kjøpe inn tshorter med trykk på.. det skal ver logo framme.. inviduelt namn og tlf nummer bak kvar lønner det seg å bestille? kansje eg skal vurdere slik "film" som du kjøper på clasohlson.. men eg leite og fant ikkje det der, nokken som har URL? kva priser ligger dei på med skikkelege trykkeri? kva trykkeri er å anbefale? er maks 10 stk eg skal kjøpe! -Kim- Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sjekk hos www.nilz.no (elendig webside) Forøvrig har jeg testet film som er beregnet for blekkskriver, og overføring med strykjern. Dette blir ikke bra. Fargene blir blasse, og tåler ca 3 vask, så er de enda blassere. Profesjonell silketrykk er og blir best. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 psj, nilz.no var jo tøffere enn toget. enkel og grei. forøvrig betalte jeg 2400,- for 25 tskjorter i diverse størrelser, inkl. trykk og frakt (fra bekken og strøm profil). var ikke helt 100% fornøyd, trykken ble ikke helt bra i kantene, og de var ikke krympet på forhånd.. bruker vanligvis xl, men måtte bruke medium eller large. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå