Calvinator Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg vurderer og ta lappen for lett mc og har hørt at teori og oppkjøring tar så lang tid som 6mnd. Er fylt 16. Jeg ser mange 125cc sykler på finn med mer enn 15hk og lurer på om det er lov å kjøre disse med lettMC lappen. Takker for svar Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 6 måneder hørtes jo ganske så drøyt ut, men litt tid tar det nok. Det avhenger jo sikkert også på hvor intressert du er i saken selv også, hvor ofte du tar kjøretimer etc. 125 cc har ikke lov til å ha mer enn 15hk, har du mer enn det så er den ulovlig. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg brenner for saken og vil ha den unnagjort før vinteren. Takker for svar. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Spørs også på hvor flink du er til å lære og hvor flink de er til å lære vekk. Jeg brukte 1-2 måneder ... Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det går så lang tid som du trenger, du kan få det unnagjort på en mnd om du hadde klart det. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg eier teknisk innsikt og er flink til åå lære det jeg VIL lære. g dette vil jeg absolutt lære :!: Men trenger pengene.. Må få solgt en turbo først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå