Gå til innhold

Kritikk på portrett av baby til takkekort.

V3se7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk, var morro ja men ble forferdelig mange rare bilder og. Det verste var vel ett uskarpt et med øynene halvveis lukket og sikkelet på god vei ut av munnen :p

Må innrømme at det er litt ekstra koselig med en sånn kommentar fra pmnormal :blush:

Lenke til kommentar

Nope, det lille som er gjort av justeringer er gjort i lightroom. Bildet er tatt i raw, det mest drastiske jeg har gjort er nok å legge til litt vignetering.

Hvis det er interesse for det kan jeg godt legge ut originalen.

Lenke til kommentar
Nope, det lille som er gjort av justeringer er gjort i lightroom. Bildet er tatt i raw, det mest drastiske jeg har gjort er nok å legge til litt vignetering.

Hvis det er interesse for det kan jeg godt legge ut originalen.

9057097[/snapback]

Ja takk, svært gjerne:)

Lenke til kommentar

Der har du begge to ;)

Original:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bjpg2li8.jpg

Redigert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
babyxt5.jpg

Edit: fiksa lik størrelse på bildene.

Endret av V3se7
Lenke til kommentar

Dette bildet likte jeg VELDIG godt. Skarpt på rett plass, pen vinkling og bra "pose" (OK, hva er passende ord her??)

Skulle jeg pirke på noe så ville jeg personlig kanskje prøvd å tone ned rødfargen i bakgrunnen? Kanskje det vil fremheve nurket enda mer? :)

Kjempebra bilde!

Lenke til kommentar

Virker som om du har tatt bildet med feil hvitbalanse (?), fikk et litt unaturlig rød-stikk. Litt for varmt. Men som de andre likte jeg bildet. Forstår hva som menes med ubehagelig vinkel, merket det selv også, men først etter at jeg leste kommentaren:P

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldinger, bildet er tatt med automatisk hvitbalanse. Jeg synes dette er et bilde som bør ha litt varme farger, det blir i hvertfall helt feil for meg med et kaldt blåskjær i dette bildet. Men skal se på det etterpå, når jeg er på riktig pc, prøve å stille litt på hvitbalansen så det ikke blir så rødt som det er nå og se hvordan det blir da :)

Lenke til kommentar

Synes nå meningen til den vanlige mann i gata teller like mye jeg, det er som regel de som ender opp med å se på bildet ;) Og du klarte jo og legge merke til vinkelen på bildet, det er som regel mer enn hva jeg klarer når jeg kommenterer bilder :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...