V3se7 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Fikk i oppdrag i lage takkekort for det nye medlemmet i familien og dette ble det jeg var mest fornøyd med, har lagt til "Tusen takk for gaven" med hvit skrift og passende font i toppen av bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ikke verst. Ganske flott, faktisk. Et uvanlig babybilde fra en uvanlig vinkel. Dette likte jeg skikkelig godt. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Enig med PM her. Hadde ikke endret noe, så dette blir et flott takkekort Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Nydelig bilde, gøy å ta bilder av småtroll. Se min post "nybegynnerfoto av spedbarn" Endret 12. juli 2007 av eb81 Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk, var morro ja men ble forferdelig mange rare bilder og. Det verste var vel ett uskarpt et med øynene halvveis lukket og sikkelet på god vei ut av munnen Må innrømme at det er litt ekstra koselig med en sånn kommentar fra pmnormal Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Veldig flott... Likte spesielt hudtonen du har fått til her... Har du lagt på soft blur? Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Nope, det lille som er gjort av justeringer er gjort i lightroom. Bildet er tatt i raw, det mest drastiske jeg har gjort er nok å legge til litt vignetering. Hvis det er interesse for det kan jeg godt legge ut originalen. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nope, det lille som er gjort av justeringer er gjort i lightroom. Bildet er tatt i raw, det mest drastiske jeg har gjort er nok å legge til litt vignetering. Hvis det er interesse for det kan jeg godt legge ut originalen. 9057097[/snapback] Ja takk, svært gjerne:) Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Der har du begge to Original: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Redigert: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: fiksa lik størrelse på bildene. Endret 12. juli 2007 av V3se7 Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette bildet likte jeg VELDIG godt. Skarpt på rett plass, pen vinkling og bra "pose" (OK, hva er passende ord her??) Skulle jeg pirke på noe så ville jeg personlig kanskje prøvd å tone ned rødfargen i bakgrunnen? Kanskje det vil fremheve nurket enda mer? Kjempebra bilde! Lenke til kommentar
kak Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette var ett utrolig flott barnebilde! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Utroligg flott babybilde. Digget vinkelen, og hele uttrykket i bildet. Nydelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Syntes vinklen var slitsom å se på, jeg. Men ellers er veldig pent bilde. Søt kid. Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Virker som om du har tatt bildet med feil hvitbalanse (?), fikk et litt unaturlig rød-stikk. Litt for varmt. Men som de andre likte jeg bildet. Forstår hva som menes med ubehagelig vinkel, merket det selv også, men først etter at jeg leste kommentaren:P Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger, bildet er tatt med automatisk hvitbalanse. Jeg synes dette er et bilde som bør ha litt varme farger, det blir i hvertfall helt feil for meg med et kaldt blåskjær i dette bildet. Men skal se på det etterpå, når jeg er på riktig pc, prøve å stille litt på hvitbalansen så det ikke blir så rødt som det er nå og se hvordan det blir da Lenke til kommentar
tibia Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ikke at jeg har så mye peiling, men hvis du vil høre meningen til en vanlig mann i gata så kan jeg si at jeg synes det var kjempefint! Orginal vinkel. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Synes nå meningen til den vanlige mann i gata teller like mye jeg, det er som regel de som ender opp med å se på bildet Og du klarte jo og legge merke til vinkelen på bildet, det er som regel mer enn hva jeg klarer når jeg kommenterer bilder Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Et veldig flott baby bilde.. alt er sagt her fra før, men må vise min begeistring jeg og Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Veldig fint baby bilde. Så jeg måtte fikse litt på det i ps. Håper det er ok. Før Etter Endret 13. juli 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jada, for all del =) Hva er det du egentlig har fikset på? Hadde vært interessant å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå