las^se Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hei holder på å bygge kabinett, som er kubeformet. HK ligger på en aluplate mitt i kabinettet, med psu, hdd, cdrom osv under seg... dette er vel og bra, men problemet mitt er plasseringa av vifter til å kjøle ned hk + komponenter som er koblet direkte på HK..(skjermkort, minne, cpu osv) kjølinga av alt i "underetasjen" er ordnet... (hdd, psu, ja du forstår) slik jeg ser det, er den beste løsnningen å ha to 120mm innsug fra front (motsatt side for der du kobler til skjerm, mus osv til HK) og to 120mm utsug på toppen rett over skjermkort og cpu... men problemet mitt da blir at jeg må droppe mitt 285mmx220mm plexiglass jeg tenkte å ha der... er det en annen måte å plassere viftene på, eller blir jeg nødt til å finne meg et mindre plexiglass? målene på øvre del av kabinettet er 350x350x200 cm... prøvde å finne noe på forumet her, men det var kun tips til folk med tower... :-? takk for svar.. edit: vil det fungere like bra om jeg har to stk 92mm i front og to stk 80 mm på toppen? da får jeg plass til glasset mitt 8) Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Du kan jo skru viftene fast i gjasset, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå