ssf Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva er egentlig forskjellen bortsett fra navnet? Er ytelsen på "mobilen" dårligere, tregere, krever mindre strøm, etc. Ønsker et generelt svar med så mange faktorer som mulig Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Core 2 Duo brukes i desktop(er) Core 2 Duo Mobile brukes i laptop(er) mer info finner du på Intels nettside..... Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Ok. Takk for svar:D Men må innrømme at jeg blir litt forvirra... Her står det ikke mobile, men det er jo en laptop, mens på noen av de andre compalene står det mobile bak. Men er det de samme, da? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 jeg tror det er noe sånt: alle CPU som har betegnelse T, er mobil CPU alle CPU som har betegnelse E, er desktop CPU hvis jeg ikke tar helt feil..... Lenke til kommentar
ssf Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kom over denne. Tror kanskje den gir svar på det jeg spurte etter. Men ikke heeelt, men hvis jeg har forstått det riktig heter ALT som er i bærbare for "mobile"... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 jeep, mobile CPU brukes i laptop(er)..... Lenke til kommentar
ssf Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jepp. Da fant vi ut av det. Burde klart det selv, men etter for lite søvn siste dagene tar jeg på meg skylden av å lage et problem av ingenting Nå er "problemet" løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå