Gå til innhold

Lian Li PC-A10, noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om Lian Li PC-A10 er noe å satse på dersom man skal oppgradere til vannkjøling etter som tida går?

Vil helst ha god plass, siden jeg skal ha en 1200w PSU fra ThermalTake og en ThermalRight Ultra 120 Extreme CPU kjøler. Appropos CPU kjøler, kommer den ThermalRight kjøleren til å passe i det? :)

Link til kabinettet i Prisguide.no : https://prisguiden.no/product.php?productId=57209

Jeg tenker også på et annet kabinett, silverstone TJ-07. Et kabinett som har mer å tilby når det kommer til plass, og er like pent. Om ikke penere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke brukt akkurat dette kabinettet selv, men det er bare èn ting å si om Lian-Li: Det er gjennomført kvalitet på alt de lager. Jeg har enda ikke sett et dårlig Lian-Li kabinett.

Så lenge (den relativt høye) prisen ikke er en faktor, så er det nesten ingenting å si på noen av Lian-Li's produkter :)

-Stigma

Lenke til kommentar

Det er ikke kvaliteten jeg er redd for, men at det kanskje kan bli plass mangel.

Tror dere jeg får plass til den ThermalRight kjøleren og en 1200 w PSU? :)

Her er dimensjonene på kjøleren: 132 x 161 x 64 mm

Her er de på PSU: 200mm(L)x160mm(W)x86mm(H)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Slik ser det ut med en CNPS9700NT( 90(L) X 124(W) X 142(H) mm ) dermed vil du ikke få plass til den vifta om du ikke setter den 'feil' vei slik som jeg har gjort.

( cpu ligger på 30c uansett, system ( 37 ) får lide litt men )

post-115928-1184241260_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har et A10B (B= sort) stående her som skal selges billig. Oppgraderte til Cuben siden jeg behøvde mer plass.

Min erfaring med A10 er at eksosvifta i toppen (som nih- illustrerer på bildet) er noe dyp, og på mitt gamle Abit IN9 kunne jeg glemme å bruke Schyte Ninjaen siden det ble for trangt. Alternativet er å fjerne vifta og bare bruke gitter. Skal du oppgradere til H2O så vil jo ikke denne viften være noe problem uansett da..

Det er plass til to PSU, men dersom det er 120mm og ikke push pull vifter (gjennomgående) på strømforsyningene, så vil de ha ikke stort mer enn en tomme fra inntaket til sidedekselet. Og det blir varmt der!

Kabinettet kunne gjerne vært enda dypere siden 8800gtx butter i eventuelle disker om man bruker Lian Li drevmodulene med vifte i front.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...