lain Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Da det er så mange klager på butikker på denne delen av forumet, tenkte jeg at jeg skulle til forandring skryte litt av en butikke jeg har hatt endel å gjøre med de siste ukene. Som navnet tilsier, så driver Ed-paintball med paintball utstyr og tilbehør, jeg har de siste ukene drevet å oppgradert endel av mitt eget utstyr + vært med på innkjøp av fyllestasjon m.m. Har vel vært med å handlet for nærmere 20k snart, og servicen har vært helt av det ypperste. De er raske på å pakke og sende varene, raske på svar på mail om det er noe du lurer på, og har et bra utvalg innen den varegruppen de driver med. Siste kontakt jeg hadde med dem var i kveld kl 23:19, da de svarte på en mail jeg sendte 10min før angående det å få med div varer på en utbytting av en vare. Svaret var "selvsagt", og i vedlegg var det med en pdf med ordreoversikt der alle varene jeg ville ha samlet var satt opp og klare til pakking. Så for dere som driver med paintball, eller ser etter noe av tilbehøret du kan få via en paintball butikk, anbefales ED-paintball på det varmeste. Nå får jeg enda en pakke fra dem i morgen (torsdag), så jeg er klar for spilling til helgen, alltid like kos å få adrenalinet til å flomme. -Lain Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hyggelig å lese at det fortsatt ytes god kundeservice men vel å merke at kundeservice går hånd i hånd med økt kundemasse. Nå har vel kanskje ikke ED-Paintball flere titalls tusen kunder å pleie og dermed bør de yte god kundeservice ellers mister de kunder. Netshop pleide også å svare på mail på kvelden, ringe deg opp for å ta en prat om pris og diverse men den tid er over desverre. Noen gode historier jeg har opplevd denne uka: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forhåndsbestile en vare på PlayX for en uke siden og plutselig kostet varen 200kr mindre en dag. Jeg sendte dem en epost og spurte om de kunne yte noe goodwill og jammen meg fikk jeg mail tilbake med en nedjustert pris AbsoluttSpill klarte å levere varen dagen etter bestilling. Det har jeg aldri opplevd med noen nettbutikk Endret 12. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg så på denne butikken, men endte opp med paintballnorge.no. De hadde et meeeget godt tilbud på DP Fusion. 5000 på ED-paintball, 3500 på paintballnorge. Får se om ED-paintball har noe bare beskyttelse til en grei pris. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Såklart kan prisen variere mye fra sted til sted, derfor man ikke bare bruker en butikk. Det jeg har handlet har for det meste vært god pris på, men har også handlet fra f.eks paintball24. Hva jeg hovedsaklig komenterte, var servicen jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå