WaterMarked Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Laget en liten melodi, har ikke brukt noe spesielt med tid og kan ikke programmet, så ha det i bakhode og ikke kast meg på bålet. Men hva synes dere, prøvde å lage en melodi som har litt utradisjonelle toner. :!: Dette er den første melodien min. Fjernet melodi... Endret 19. juli 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Laget en liten melodi, har ikke brukt noe spesielt med tid og kan ikke programmet, så ha det i bakhode og ikke kast meg på bålet. Men hva synes dere, prøvde å lage en melodi som har litt utradisjonelle toner. :!: Dette er den første melodien min. 9056321[/snapback] beklager men jeg syntes ikke det var noe pent.. hørtes litt ut som noe en 10 åring har laget på mobben på vei til skolen.... men det er MIN mening PS: jeg har ikk sansen for sånn musikk uansett..... Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Syntes det hørte ut som bakgrunnsmusikken til et mobilspill... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Kunne nesten vært bakgrunnsmusikk til et mobilspill. Men jeg greier ikke til en dritt slik som jeg vil ha det i programmet.... Uansett... En annen melodi. Holder bare på og leker meg litt slik at jeg kan lære meg programmet. http://rapidshare.com/files/42881389/Melodi...mp3.html Dette er bare en begynnelse. Verdt og fortsette på det? Hva synes dere?... Ps: Skal korte det litt ned så det ikke blir så dødt mellom de forskjellige tonene... Endret 14. juli 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Dobbelpost.... Endret 13. juli 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Ordnet link, ble slettet ved en feiltakelse... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Laget en liten melodi, har ikke brukt noe spesielt med tid og kan ikke programmet, så ha det i bakhode og ikke kast meg på bålet. Men hva synes dere, prøvde å lage en melodi som har litt utradisjonelle toner. :!: Dette er den første melodien min. 9056321[/snapback] for enkel som fører til at det blir kjedelig. gjør den lengre og varier den Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har gitt opp den første... Men what the hell. Kjedet meg litt i dag, så mekket denne. http://rapidshare.com/files/43230503/Dr_per._HAHAHA.mp3.html Ps. skru ned lyden, er høyt... EDIT.Den heter ikke Dr_Per._HAHAHA, er rapid som har flippet litt... Endret 16. juli 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå