dTd Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 i følge amobil så er den en november mobil da :o Lenke til kommentar
flubby Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) i følge amobil så er den en november mobil da :o Og MPX har at den kommer 2 november, 2 dager til! de har endret datoen ørten ganger, men ingen har stått så lenge. Nå vet jeg ikke kordan dette fungere, men de burde vel ha vist nå om den kommer eller ikke om 2 dager? Kommer den ikke før til januar kjøper jeg iphone, og LG har tapt en kunde! Endret 31. oktober 2007 av flubby Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 i følge amobil så er den en november mobil da :o Og MPX har at den kommer 2 november, 2 dager til! de har endret datoen ørten ganger, men ingen har stått så lenge. Nå vet jeg ikke kordan dette fungere, men de burde vel ha vist nå om den kommer eller ikke om 2 dager? Kommer den ikke før til januar kjøper jeg iphone, og LG har tapt en kunde! får satse på det beste ;P kommer ikke den før jul blir det nok w960i på meg Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Åssen "OS" er det på denne artige saken! Noen som vet åssen prosessor det er i den? Eller det har egentlig ikke noe å si.. lurer i grunn bare på om den er kjapp.. har SE p990i og den vil jeg si er for træg. når man bruker pennen så bruker den for lang tid til å herje rundt i menyene.. Leste en skrev at LGen var litt trægere en HTC sine modeller.. men har ikke noe erfaringer med HTC så vet ikke helt åssen de er! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 LG Kundesupport sa til meg for noen dager siden at de ikke visste når mobilen kom - butikkene hadde mer info! (se forrige side) Sært. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ikke skyt budbringeren "Hei Martin! Denne telefonen kommer i januar 2008 og vi vet ikke saa mye om den enda. men den vil ha plass for minnekort og den kommer ikke til og bli tregere av den grunn, LG Kundesupport Lillian" Det var det jeg fikk høre........ Kan godt hende Lillian ikke har peiling, men...... det står jo til og med på LG's hjemmesider "Viewty lanseres på det nordiske markedet i oktober 2007." Endret 31. oktober 2007 av Too Tall Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 i følge amobil så er den en november mobil da :o Og MPX har at den kommer 2 november, 2 dager til! de har endret datoen ørten ganger, men ingen har stått så lenge. Nå vet jeg ikke kordan dette fungere, men de burde vel ha vist nå om den kommer eller ikke om 2 dager? Kommer den ikke før til januar kjøper jeg iphone, og LG har tapt en kunde! Hehe, føler jeg burde kommentere denne. Nei, du tar feil. MPX vet rett og slett ikke noen ting. Dette er ren tipping. Gutta der tok seg en tjall, og kastet en dart-pil på FHM kalendern sin. 2.november var resultatet. Det er rett og slett useriøst å "tippe" på når man forventer inn en vare. Kjenner jeg blir sur nå. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe, føler jeg burde kommentere denne. Nei, du tar feil. MPX vet rett og slett ikke noen ting. Dette er ren tipping. Gutta der tok seg en tjall, og kastet en dart-pil på FHM kalendern sin. 2.november var resultatet. Det er rett og slett useriøst å "tippe" på når man forventer inn en vare. Kjenner jeg blir sur nå. hahahahahaha! All spøk til side.. Jeg har så lyst til å ta knekken på alle de som kommer med feil info! Alle nettbutikkene har kommet hver sin dato mens kundeservicen sier noe heeelt annet! Dette blir for teit.. Meen, den som venter, venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar
espenal Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 F*** i H****** Da var xd.no på 13/11-07 Hvis den ikke kommer snart så klikker det for meg Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 F*** i H****** Da var xd.no på 13/11-07 Hvis den ikke kommer snart så klikker det for meg samme dato på mpx.no :/ Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 F*** i H****** Da var xd.no på 13/11-07 Hvis den ikke kommer snart så klikker det for meg samme dato på mpx.no :/ Ja da har de vært ute med dartpilen sin igjen. "KOM IGJEN A GUTTÆR, 3, 2,1...ÅÅÅHOOOOIIII! 13/11! BINGO BINGO BINGO" Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil den ha norsk QWERTY keyboard? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil den ha norsk QWERTY keyboard? Den vil ha muligheten til å velge Qwerty, håndskrift og vanlig "1-9 tall knapper" til å skrive med såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 "Hei Martin! Begklager det ble gitt deg feil informasjon. Vaar nyeste telefon kommer i januar. KU990 skal noen steder vare i salg allerede og resten er i salg fra midten av november. mvh Lillian LG Kundetjeneste" Yey! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Fjernet. Endret 5. juli 2008 av Fredrikern Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 iPhone er oppskyt. Vedder på at den går i bitet 1 gangen du mister den.. KU990 ser hvertfall litt solid ut.. Ladyyyy! Lenke til kommentar
flubby Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 "Hei Martin! Begklager det ble gitt deg feil informasjon. Vaar nyeste telefon kommer i januar. KU990 skal noen steder vare i salg allerede og resten er i salg fra midten av november. mvh Lillian LG Kundetjeneste" Yey! Hva er deres nyeste telefon som kommer i november? KOmmer KU990 altså i november? Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Deres nyeste mobil kommer i januar, altså en helt annan modell...... Ku 990 ska komme i midten av November, ifølge dem Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Iphone er solid. Alle som har testet den vet det. Utgangspunktet kan ikke være hva som skjer om du mister den. Pass på mobilene. Selv om de koster 1 krone har de en verdi på flere tusen. KU990 er det ingen som vet når kommer. Kundetjenesten til LG er like dårlig informert som dere er. Det er tragisk, men slik er det. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Iphone er solid. Alle som har testet den vet det. Utgangspunktet kan ikke være hva som skjer om du mister den. Pass på mobilene. Selv om de koster 1 krone har de en verdi på flere tusen. KU990 er det ingen som vet når kommer. Kundetjenesten til LG er like dårlig informert som dere er. Det er tragisk, men slik er det. Jeg tror faktisk MPX er minst informert av alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå