flubby Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Må ha den! Jamen i helvette heller!! må ha den eg og! Blir gal snart.. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 LG folka på electroworld messa, sa den ikke kom før i midten av november :( Lenke til kommentar
flubby Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 vist det er sant så må jeg nesten vurdere enn annen telefon... Lengter etter noe nytt å kose meg med! hehe Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Good things come to those who wait. Den som venter på noe godt venter ALDRI forgjeves! Lenke til kommentar
flubby Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Trodde først den skulle komme i begynnelsen av oktober også har eg bare ventet og ventet:) Vi får vel vente litt lengre ja. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Trodde først den skulle komme i begynnelsen av oktober også har eg bare ventet og ventet:) Vi får vel vente litt lengre ja. er en veldig "fin" mobil ja.. men i det siste har vi funnet ut at det er en del negativt med den.. så jeg er faktisk i jævla tvil:/ og det at jeg har Htc Touch fra før får meg ikke til å bli i mindre tvil for å si det slik.. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ser på en del av bildene at de bruker sånn "pinne". Blant annet til "håndskrift" opplegget. Er denne pinnen noe man må bruke? Eller er det som prada, fingerbasert trykking i hovedsak? alex. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ser på en del av bildene at de bruker sånn "pinne". Blant annet til "håndskrift" opplegget. Er denne pinnen noe man må bruke? Eller er det som prada, fingerbasert trykking i hovedsak? alex. Det er ikke nødvendig å bruke den (Stylus) for vanlige handlinger. Men dersom du f.eks. skal tegne noe detaljert vil det bli lettere med den. Og det vil også være lettere til gjenkjenning av håndskrift, men jeg tror det skal gå greit å bruke fingeren. Stylusen er jo ekstern (har ikke plass i selve mobilen), så jeg tror at LG har regnet med at man ikke trenger å være avhengige av den. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Okei. Godt å vite:P En annen ting, siden jeg elsker telefoner, men ikke det å sette meg inn i det. Den mangler det lille som gjør at jeg kan koble med på f.eks det trådløse netteverket her i hus for å gå på nett? takk for svar:D Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Okei. Godt å vite:P En annen ting, siden jeg elsker telefoner, men ikke det å sette meg inn i det. Den mangler det lille som gjør at jeg kan koble med på f.eks det trådløse netteverket her i hus for å gå på nett? takk for svar:D Ja, den mangler dessverre WiFi (noe jeg også skulle ønske at den hadde hatt) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jaja, wifi eller ikke, denne telefonen skal jeg ha! Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jaja, wifi eller ikke, denne telefonen skal jeg ha! Kunne egentlig ikke ha blitt mer enig! Men så nettopp at CDON har byttet dato til 12-12-07! WTF! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Denne frister veldig litt kjipt med kun 100 mb og 2 gig kort tho :/ står mellom denne og w960i jeg ;P noen som vet hva man får i pakken på denne? følge med headsett håper jeg? eventuelt hvilket? ;p Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jaja, wifi eller ikke, denne telefonen skal jeg ha! Kunne egentlig ikke ha blitt mer enig! Men så nettopp at CDON har byttet dato til 12-12-07! WTF! Jeg håper virkelig den kommer før jul, det er liksom julegave til meg selv:P hehe... Visst ikke så blir det nyttårsgave:D Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjipt hvis det ikke blir lansering i løpet av november. Fikk forresten svar fra LG i går: Hei Fredrik! Vi har heller ikke noen eksakt dato for naar produktet naar butikkene. det vet butikkene selv bedre tror jeg. ekstrautstyret skal vare tilgjengelig ved lansering av telefon. MVH Lillian LG Kundesupport Vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ....venter spent, egentlig greit om den kommer i November, hadde ikke råd til den denne måneden uansett Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Liten dårlig nyhet her.... Ku990 kommer ikke før i Januar, i folge LG Norge. mer pålitelig kilde får man vell ikke Det Blir nok SE w960i på meg da Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Liten dårlig nyhet her.... Ku990 kommer ikke før i Januar, i folge LG Norge. mer pålitelig kilde får man vell ikke Det Blir nok SE w960i på meg da Ahh, TYPISK. Hadde ikke jeg sittet på en lesesal på NTNU nå, hadde jeg bannet høyt! Hva pokker skal en gjøre da, følge med strømmen å kjøpe SE K850 ? Betale mer for mindre med andre ord. Må se litt mer på denne Samsungen jeg da, D800ish. Kanskje jeg bare gir opp 5mpix telefon, og isteden kjøper en iPhone, siden jeg har en kompis i USA som kommer hjem til jul. Ikke at det har så mye å i for LG sin del, men nå mistet de nettopp en kunde. Jeg hater forresten fortsatt folka i MPX som egentlig skulle hatt telefonen for 1 mnd siden. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Som jeg har sagt så er det en god teori at den kommer i månedskifte november desember fordi LG i sverige har uttalt seg om at den kommer i sverige i november, og norge kommer ikke til å få den inn før sverige uansett, og dermed vil den mest sansynlig komme før jul. Og har du mer detaljert hvem eller hvor du har fått infoen fra ? Endret 31. oktober 2007 av bjohhans Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Liten dårlig nyhet her.... Ku990 kommer ikke før i Januar, i folge LG Norge. mer pålitelig kilde får man vell ikke Det Blir nok SE w960i på meg da hmm tror deg nesten ikke jeg.. Hvorfor i %&¤$ skulle de vente sååå lenge på å utgi denne mobilen! Bæsj altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå