Stonewyck Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dristig som jeg er har jeg lagt ut min gamle mobil på finn.no, i påvente av at LG KU990 skal komme. Om kukstaurene på mpx våger å bomme på datoen for 4. gang går jeg til sak! Vet ikke om det er så dristig å satse på om LG KU990 kommer i butikkene eller ikke. Vi vet at den vil komme. Men i og med jeg sannsynligvis får solgt telefonen min ganske kjapt, er det vel gitt at jeg trenger ny mobil om ikke så alt for lenge! Jeg har troa på at LG KU990 kommer snart jeg, får håpe jeg tror riktig! Lenke til kommentar
flubby Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dristig som jeg er har jeg lagt ut min gamle mobil på finn.no, i påvente av at LG KU990 skal komme. Om kukstaurene på mpx våger å bomme på datoen for 4. gang går jeg til sak! Vet ikke om det er så dristig å satse på om LG KU990 kommer i butikkene eller ikke. Vi vet at den vil komme. Nå snakket han vel om datoen som konstant blir endret. Ikke om den kommer eller ikke. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Korrekt. Om den ikke kommer blir jeg, i mangel av et bedre ord, sinna. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Den beste tråden for denne mobilen tror jeg er på whatmobile.net, en britisk mobil-side. Skriver noen sitater derfra: "Just had a play. Good news is screen is very responsive. Much better than the Prada " "okay, few questions answered. good. presentation manual software screen touch aspect external audio playback on external speaker screen protector supplied. camera macro mode. themes the packaging is excellent. feels luxurious without being in your face crass. black box, nice detailing. bloody hell the screen is gorgeous. the touch screen is great. love it, very responsive and the little "buzz" when you touch it gives excellent feedback. having come from xda's, the touch screen is nice, good response but not as 'quick' as HTC's but I adjusted very quickly. branding. small white 3 logo on the camera side of the casing. software wise a nice animated big 3 when it starts and shuts down. the interface is good, logically laid out. again, not as quick as SE or HTC phones but all the same, I'm not disappointed by it. camera. big surprise here. a lot of the pre release reviews mentioned lack of macro. et voila, it has macro mode and bloody good it is too. took a picture of the stylus up close and it focused well. camera overall not really prone to camera shake. it also has red eye reduction as well as the flash. bought it at 5.15pm. by 8.15pm the sim was active and able to make calls. software to the PC, very good. quick install under XP, the machine found the phone straight away and it appears as a device on your list of drives. haven't got a memory card yet so can't comment on that. using the LG suite to transfer music to the phones internal memory was a snap. nice program, very easy to use and figure out, all drag and drop. headphones. good. nice crisp sound. spare felts for your ears provided as well which is a nice touch. the link port is hidden behind a sliding door, neat, stops crud getting on the pins. the jog wheel I really like. easy, simple. no problem taking pictures etc. so far anyway. the 3 themes provided are good. crisp graphics, good readable text. the standard default is like windows vista, dark, grey and shaded with blue icons. very nice. very fitting with the look of the phone. the silver and fish themes are okay, but too bright for me." "bad stylus storage no pouch no external volume control. taking picture of yourself not easy. contacts no external volume control like there is on my 810i so if I wanna turn the volume down, unless I got the headphones plugged in I gotta use the screen interface. external side control would have been good to have. nowhere to put the stylus in the phone body. dumb, but it is slim and there probably isn't much spare room. so the stylus is an external item. nice, well designed, but I can't help thinking it could have been made utlra slim, almost tooth pick like in size (and I mean ****tail stick thin) to fit into the casing. no pouch or carry case in the box. even a cheap one would have done to stop it from scuffing. my sock hasn't arrived yet. I'm hoping a LG case for the shine will fit the U990, they're about the same size. no little half circle of polished chrome on the casing for when you have the camera pointed at yourself to see your own mush and get yourself in shot properly. you can't have someones picture on their contact to flash up when they call you. shame. I'd have thought that would be a standard feature by now." "overall. very impressed with the phone in the first two hours. does what I want. the camera is great,the music playback adequate. not as good as the 810i, but then again it isn't being touted as a walkman phone so I'll give them that. the screen and touch aspects are easy and enjoyable. it can be used easily without the stylus by using your finger or fingertip. further impressions after a day of use. whoever said the battery was poor hmmm.... I've been playing mp3's on it today for about 5 hours and the battery is still showing at least 50%. 15 mins calling, a bit of game play. so I'm happy with that. My 810i would have surrendered by now after 5 hours music playback. I think a lot of the negativity with this phone has come from the mags etc reviewing pre release models. one review said the back was plasticky and delicate like it could snap. really? feels pretty solid to me. BTW, with 3 the game is not space commando. it's some stupid duel thing and its not even the full game but a demo of a game you have to buy to upgrade. bollocks to that. the screen is fine, I've had no problems with it all day. the jog wheel is odd, but then I like odd and find using it is okay. might not be to everyones taste but it is perfectly useable. haven't really delved into the guts of this yet but what I have used so far is good. now if the mags can get off their duffs and review a release item, this could be a big big seller for LG." Lenke til kommentar
flubby Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) tror ikke den kommer til salgs her før langt ut i november eg! Uansett så får eg lønn i morgen så da tar eg turen til Elprice å betaler den, så er det bare å vente! Endret 24. oktober 2007 av flubby Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Mere + og -, fra en forumist på whatmobile-forumet: Good * Blimey it's small - I really was expecting something a lot bigger. * Seems solidly built - a nicely engineered piece of equipment. * Touch screen is awesome, really good. I can text as quick as I did on my old phone. Very responsive and you always seem to hit what you want to hit. I'm now convinced by touchscreen technology. * The camera is really impressive, the photos look great, and the videos are really impressive for a phone. * You can set the photo viewer so the photos look like playing cards spread out on a table and you click each one. * The general user interface is very intuitive - everything is where you expect it to be, you never really find yourself searching through options for something. Nice and simple menus, big icons, easy navigation. * The browser is very good indeed - flip it to landscape mode for best results. Really easy to use bookmark section, and the minimap feature to zoom in and out of pages makes it quick to navigate. * DIVX converter bundled with software - no messing round trying to find the best settings, they're already set. * PC Suite is simple to use, no bugs and doesn't hog resources. Connects straight away via usb or bluetooth. * The screen is simply beautiful. Big, bright, sharp and vibrant. * Nice little shortcut menu that slides in from the side of the screen. * Synced with MS Outlook effortlessly on my PC - all my contacts and details added in seconds. # Multiple numbered boxes in the 'To' section of messages to add many recipients is very well set out, much easier. # It charges via USB Bad/Needs Improving * TV Out cable is not included with the package - cheapskates * You can't change your browser HOME page from the O2 one (maybe network dependent) * The stylus is external. Why? I don't think I would ever use it anyway as it's fine with your fingers but who would carry it round on the wriststrap - seems like an afterthought. * Shortcut menu doesn't seem customisable from what I've seen - why? * 2Gb limit on memory card size. * You can't use headphones and charge at the same time. No good for late night viewing unless you've got a full battery. Endret 24. oktober 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 * The stylus is external. Why? I don't think I would ever use it anyway as it's fine with your fingers but who would carry it round on the wriststrap - seems like an afterthought. Dette likte jeg ikke.. selv om jeg ikke bruker den så ofte, er det som oftest alltids noen ting som funker bedre med pen enn uten.. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 kjipern at det er 2gb limit på memory card. for det må da ta noe kraftig med plass å filme med 120fps? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Tja, vet ikke det. Den filmer i divx-formatet, så det skulle vel bli noen film-lengder på 2 Gigabyte? Står noe i review'en hos GSMarena om at filming i slow motion tar lite plass. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Fra user opinions hos GSMarena: "quality of calls is brilliant ,i think its louder then on my nokia ,i think the phone almost perfect, i charged the battery yesterday morning and 1 bar out of 4 gone,i surfed youtube and 3g network site,made phone calls and etc." Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dæven jeg gleder meg. tror dette kan bli årets kjøp. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hæ!? 2 gb memory card limit, hvorfor det når det finnes den type minnebrikke i 8 gb? Jeg som hadde tenkt å droppe å bruke mp3 spiller og kun mobilen Er dere helt ikker på dette? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Helt sikker. Noen skriver at 4GB funker fint, men jeg tror problemet er at den blir veldig treg når 2GB-kortet er fylt opp. Ikke i første omgang, men når man sletter og legger til nytt materiale. Og hvis det er et problem på 2GB blir sikkert problemet større med 4GB. Noen skrev dette på et forum. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 En person på whatmobile-forumet mener denne ikke kommer til Danmark før 10.januar. Håper det ikke gjelder Norge også? På LG's hjemmeside står det at denne forventes i slutten av oktober til de nordiske landene.. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 kan noen ta seg bryet å sende mail til LG norge? Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Tror ikke jeg gidder å kjøpe den likevel. Hovedgrunner: - Maks. 2 GB minnekort - Ikke WiFi - Går ikke an å slå av kameralyden når man tar bilder. Andre ting som trekker ned: - Bluetooth 1.2 - Støtter ikke nyere enn DivX 5. - Foreløpig ingen nedlastbare themes/layouts - Ekstern stylus - Kan ikke bruke headset samtidig som man lader EDIT: Delt inn grunnene i grupper. Endret 25. oktober 2007 av The Mixtape Messiah Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tror ikke jeg gidder å kjøpe den likevel. Her er noen av grunnene:- Maks. 2 GB minnekort - Ikke WiFi - Går ikke an å slå av kameralyden når man tar bilder. - Bluetooth 1.2 - Støtter ikke nyere enn DivX 5. - Foreløpig ingen nedlastbare themes/layouts - Ekstern stylus - Kan ikke bruke headset samtidig som man lader - Har ikke kommet ennå Her er en grunn til at jeg skal kjøpe den: Det er rett og slett en vanvittig telefon til en bra pris! Tror ikke jeg gidder å kjøpe den likevel. Her er noen av grunnene:- Maks. 2 GB minnekort - Ikke WiFi - Går ikke an å slå av kameralyden når man tar bilder. - Bluetooth 1.2 - Støtter ikke nyere enn DivX 5. - Foreløpig ingen nedlastbare themes/layouts - Ekstern stylus - Kan ikke bruke headset samtidig som man lader - Har ikke kommet ennå Her er en grunn til at jeg skal kjøpe den: Det er rett og slett en vanvittig telefon til en bra pris! Tror ikke jeg gidder å kjøpe den likevel. Her er noen av grunnene:- Maks. 2 GB minnekort - Ikke WiFi - Går ikke an å slå av kameralyden når man tar bilder. - Bluetooth 1.2 - Støtter ikke nyere enn DivX 5. - Foreløpig ingen nedlastbare themes/layouts - Ekstern stylus - Kan ikke bruke headset samtidig som man lader - Har ikke kommet ennå Her er en grunn til at jeg skal kjøpe den: Det er rett og slett en vanvittig telefon til en bra pris! Tror ikke jeg gidder å kjøpe den likevel. Her er noen av grunnene:- Maks. 2 GB minnekort - Ikke WiFi - Går ikke an å slå av kameralyden når man tar bilder. - Bluetooth 1.2 - Støtter ikke nyere enn DivX 5. - Foreløpig ingen nedlastbare themes/layouts - Ekstern stylus - Kan ikke bruke headset samtidig som man lader - Har ikke kommet ennå Her er en grunn til at jeg skal kjøpe den: Det er rett og slett en vanvittig telefon til en bra pris! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vi trenger ikke få det inn med teskje! kan noen ta seg bryet å sende mail til LG norge? Done Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Her er en grunn til at jeg skal kjøpe den: Det er rett og slett en vanvittig telefon til en bra pris! Tok bort de to andre.. Det holder å skrive det én gang. Ja, jeg vet at det er en vanvittig telefon og at prisen er utrolig. Men jeg håper på at noe lignende vil komme snart, bare med forbedringer. Eller så får jeg vel vente til Meizu MiniOne, hvis ikke det tar for lang tid.. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Må ha den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå