Dinsdale Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har testet den nå og den er fin. Litt hakkete i menyen, men overlever. Menyen var heller ikke så intuitiv som jeg hadde ventet, men det var enkelt å finne fram. Vibrasjonene som kommer når man trykker på skjermen var herlig, litt slik myk vibrasjon på en måte. Men siden batteriet er ræv kan det vel lønne seg å slå av denne. Om ikke denne blir skamdyr er det mulig jeg handler Lenke til kommentar
flubby Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ser prisen er kommet hos elprice! Ikke lenge til jeg får den nå *holde ut* Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Står ingenting om lagerstatus hos elprice da.. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 de vet nok sikkert like mye som de andre, men velger å ikke gjette. Lenke til kommentar
Rangernor Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Undrer hvordan syncking med Outlook vil være............Prada-telefonen er vistnok ikke særlig praktisk til det Har lett rundt om kring, men har ikke funnet noe info. Noen som vet noe hvordan syncking vil bli med KU990? Lenke til kommentar
supra_pete Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Undrer hvordan syncking med Outlook vil være............Prada-telefonen er vistnok ikke særlig praktisk til det Har lett rundt om kring, men har ikke funnet noe info. Noen som vet noe hvordan syncking vil bli med KU990? Det eneste jeg finner ang email er dette : When it comes to emails, the LG KU990 deals with them with no hassle whatsoever. Both POP3 and IMAP4 protocols are supported. The maximum attachment size for incoming mail is 400KB. You can set the handset to auto retrieve your new emails at a preset interval of time with a separate option for that when you are in roaming. Unfortunately, we couldn't set it up to work with our test Gmail account, so we guess that the email client of the KU990 doesn't have support for SSL encryption. Link Lenke til kommentar
Rangernor Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar. Jeg har også sett infoen angående epost, men jeg tenkte mer på synkronisering av kalender og oppgaver gjennom Outlook. Beklager, jeg formulerte meg ikke tydelig. Jeg har en windowstelefon som er utrolig bra på synkronisering av kalender, oppgaver, notater og lignende. Hadde vært flott med noenlunde samme muligheter på KU990 Lenke til kommentar
flubby Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Når man sitte å venter på en mobil som denne, og sjekker nettet hver dag. blir litt gal, hvorfor har han tekno dilla? "ubekreftet leveringsdato" dumme elprice! Men de er vel de eneste som faktisk skriver det de vet. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Når man sitte å venter på en mobil som denne, og sjekker nettet hver dag. blir litt gal, hvorfor har han tekno dilla? "ubekreftet leveringsdato" dumme elprice! Men de er vel de eneste som faktisk skriver det de vet. Stor respekt til elprice! I motsetning til cracknerdene på mpx, som etter sigende spådde leveringsdatoen tidlig i oktober over et hasjbål, sier elprice, som du skriver "flubby", hva de vet. Nemlig at KU990 kommer, vi vet bare ikke nøyaktig når enda. Jeg syns det er god kundeservice. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Stor respekt til elprice! I motsetning til cracknerdene på mpx, som etter sigende spådde leveringsdatoen tidlig i oktober over et hasjbål, sier elprice, som du skriver "flubby", hva de vet. Nemlig at KU990 kommer, vi vet bare ikke nøyaktig når enda. Jeg syns det er god kundeservice. Hahaha!! Enig, så enig!! Lenke til kommentar
flubby Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Når man sitte å venter på en mobil som denne, og sjekker nettet hver dag. blir litt gal, hvorfor har han tekno dilla? "ubekreftet leveringsdato" dumme elprice! Men de er vel de eneste som faktisk skriver det de vet. Stor respekt til elprice! I motsetning til cracknerdene på mpx, som etter sigende spådde leveringsdatoen tidlig i oktober over et hasjbål, sier elprice, som du skriver "flubby", hva de vet. Nemlig at KU990 kommer, vi vet bare ikke nøyaktig når enda. Jeg syns det er god kundeservice. ja enig der, " dumme elprice" var ironisk ment. mpx sin strategi er nok å få folk til å bestille tidlig, noe de sikkert har klart i flere tilfeller. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ett spørsmål: Hvorfor i huleste er Viewty billigere enn Prada? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fordi det ikke står Prada på den. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fordi det ikke står Prada på den. ja jeg hvet att Prada er ett design merke men Viewty er jo helt lik, utseende messig. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nesten lik. (Viewty er noe større) Men det er nok bare det at står Prada som gjøre den dyrere. Viewty har jo mange flere funksjoner. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Nesten lik. (Viewty er noe større) Men det er nok bare det at står Prada som gjøre den dyrere. Viewty har jo mange flere funksjoner. Sjønner, men sammenlignet med n95 er den også relativt billig. Kan bare ikke forstå hvorfor den koster så lite. Endret 16. oktober 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er en ting jeg lurer på.. Har hørt noe om at man kan kople opp mobilen på trådløst internett. Er dette mulig med KU990? I såfall hvordan? Trenger man noe ekstra utstyr? Hvordan er det å se på filmer på den? Noen videoer? Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er det noen kamera experter her som kan utale seg noe om hva de tror om kameraet? 5mp høres jo veldig bra ut for en noob, men er det veldig bra kvalitet med de specsa kameraet har? hvordan tror dere det er sett opp mot et brukbart digitalkamera til 2-3k? jeg har mest interesse av kameraet da jeg har lyst på et kamera, samtidig som jeg trenger ny mobil! tobs Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er det noen kamera experter her som kan utale seg noe om hva de tror om kameraet?5mp høres jo veldig bra ut for en noob, men er det veldig bra kvalitet med de specsa kameraet har? hvordan tror dere det er sett opp mot et brukbart digitalkamera til 2-3k? jeg har mest interesse av kameraet da jeg har lyst på et kamera, samtidig som jeg trenger ny mobil! tobs Ikke det att jeg er noen expert, men ut i fra hva jeg har hørt skal det vist være veldig bra kamera. Kansje beste på markedet? men ihvertfall er det videokameraet som skiller seg ut på ku990, 120 bilde i sekundet Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir snacks med denne mobilen, får bare belage meg på å måtte lade den annen hver dag. Prisen er rett og slett for god til å være sann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå