Stonewyck Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjempeskuffet! LG KU990 har ikke støtte til Mac. Ikke bare kommer programvaren til mobilen på en mini-cd, som fysisk ikke vil mountes inn i Macbooken, men selve programvaren finnes kun for PC på internett. Det vil si at verken iCal eller iTunes vil synces, og all import/eksport av bilder/videoer må gjøres via bluetooth. Problemet kan antageligvis løses ved å bruke parallels/XP/Vista, slik at selve syncingen kan gjennomføres. Men fremdeles da ikke med verken iCal eller iTunes. Jeg sender derfor mobilen tilbake til komplett i morgen tidlig, og venter ytterligere 1 døgn på at min iPhone skal komme. Det optimale hadde vært KU990 med skikkelig syncing til mac. Dette kan nok komme etter hvert, men jeg gidder ikke vente. Takk LG, for wasting my time! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjempeskuffet! LG KU990 har ikke støtte til Mac. Ikke bare kommer programvaren til mobilen på en mini-cd, som fysisk ikke vil mountes inn i Macbooken, men selve programvaren finnes kun for PC på internett. Det vil si at verken iCal eller iTunes vil synces, og all import/eksport av bilder/videoer må gjøres via bluetooth. Problemet kan antageligvis løses ved å bruke parallels/XP/Vista, slik at selve syncingen kan gjennomføres. Men fremdeles da ikke med verken iCal eller iTunes. Jeg sender derfor mobilen tilbake til komplett i morgen tidlig, og venter ytterligere 1 døgn på at min iPhone skal komme. Det optimale hadde vært KU990 med skikkelig syncing til mac. Dette kan nok komme etter hvert, men jeg gidder ikke vente. Takk LG, for wasting my time! Enig at det var litt tåpelig av LG. men dette kunne du helt sikkert ha funnet ut vist du hadde lest litt om telefonen før du bestilte den. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som vet hvor denne fåes billig? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som vet hvor denne fåes billig? Ebay? 3700 er vel de billigste du får den for i norge. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fler det bedre å kjøpe den evnt i Norge pga kjøpsloven og det vi har her Bare se om jeg finner en ok en Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en jeg skal sende tilbake til komplett nå, pga posten ovenfor. Betalte 4100kr inkl 2GB minnekort. Om noen i Trondheim vil ha den, og spare seg for porto og ventetid, send meg en PM. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvordan er det å synkronisere med Outlook? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvordan er det å synkronisere med Outlook? Funker fett det, men kun kontakter/oppgaver/kalender blir synka, ikke epost. Ihvertfall i mitt tilfelle. Hvis noen får synka epost, vennligst fortell hvordan Lenke til kommentar
DKH Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty) Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt. Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty) Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt. Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022 Kjøpte 10 stk til 49 kroner på ebay av typen RG professional Screen Guard made for LG KU990. Kom fra Kina 8 dager etter bestilling og fungerer til alt overmål Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty) Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt. Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022 Kjøpte 10 stk til 49 kroner på ebay av typen RG professional Screen Guard made for LG KU990. Kom fra Kina 8 dager etter bestilling og fungerer til alt overmål damn.. det var no en grei deal.. hvor mye vart det kostenes med frakt og andre kostnader? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Klarte å ødelegge beskyttelsesfilmen som fulgte med telefonen til samboeren min. Noen som vet hvor man kan kjøpe ny?? Helst orginal (laget til viewty) Hmm.. Tror ikke at du får kjøpt original-film for Viewty. Isåfall hadde det nok vært dyrt. Gå for en universal film, som du kan klippe til selv:) De fleste funker vel bra, og er ganske gjennomsiktige https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=10022 Kjøpte 10 stk til 49 kroner på ebay av typen RG professional Screen Guard made for LG KU990. Kom fra Kina 8 dager etter bestilling og fungerer til alt overmål damn.. det var no en grei deal.. hvor mye vart det kostenes med frakt og andre kostnader? http://cgi.ebay.com/10x-Screen-Guard-Prote...1QQcmdZViewItem Med kursen idag ligger summen totalt (med frakt osv) på rundt 50-60 kroner. 4.99$ for 10 pk med beskyttelsen. Det er veldig enkelt å feste den på skjermen, luftbobler er ikke et problem overhodet. Har hatt på min i 2 mnd nå og fungerer veldig bra. Hvis den jeg har linket til evt blir solgt er det bare å søke på "LG KU 990 screen". Den er spesial laget for KU 990, noe som betyr at den passer perfekt og er utformet slik at den ikke dekker for kameraet eller høyttaler. Endret 2. februar 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Stemmer det at alle nye lg viewty kan filme i 120fps i vga oppløsning nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå