Hardcorefaxe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Takk for svar. Tilkoblingsmodus skal være datatjeneste, men jeg har for sikkerhetsskyld også prøvd masselagring, med samme negative resultat. Selv om telefonen ikke støtter høyere en USB 1.x så skal det vel gå å koble den til en PC med høyere USB-standard? Hvis ikke det går, er det noen som har forslag til hvordan jeg da skal løse tilkoblingen til PC. Er vel ikke mange PCer i dag som har USB 1.xx vel? Har til nå brukt Windows-mobil og den synker og kobler til helt fantastisk. Etter å ha prøvd telefonen et par timer, så kjenner jeg på meg at jeg angrer litte grann.........jeg hadde nok litt høye forventninger etter alle skriveriene. Jeg har hatt 990 i 3 uker nå og ennå ikke fått i gang programmene for og legge inn bilder og videoer Er det noen som kan hjelpe meg? PS! jeg er heeelt noob når det gjelder dette!!! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Selv om telefonen ikke støtter høyere en USB 1.x så skal det vel gå å koble den til en PC med høyere USB-standard? det står som spesifikasjon på hjemmesiden demmes at den støtter USB 2.0 så sies også på amobil. ref: amobil test av lg ku990 og: lg side med spesifikasjoner så vis den ikke støtter det, er det er vel det feilaktig reklame og grunn for å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 USB standardene er bakoverkompatible. Du vil bare ikke få hastighetene som USB 2.0 kan gi, men om du plugger en enhet som kun støtter USB1.x er det disse hastighetene du får når du overfører også Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hvordan er det med æ,ø,å på denne og norsk ordbok? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hvordan er det med æ,ø,å på denne og norsk ordbok? Det er æ ø å og norsk ordbok:) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vibrasjonene når dere trykker ned en tast ("tactile feedback"), fungerer de uansett eller kan jeg ha klart å skru av dette i oppsettet? Det fungerte bare de første 10min etter at jeg åpna esken...og jeg finner ingenting i bruksanvisninga om akkurat dette. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vibrasjonene når dere trykker ned en tast ("tactile feedback"), fungerer de uansett eller kan jeg ha klart å skru av dette i oppsettet? Det fungerte bare de første 10min etter at jeg åpna esken...og jeg finner ingenting i bruksanvisninga om akkurat dette. Du trenger bare fikse på innstillingene. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vibrasjonene når dere trykker ned en tast ("tactile feedback"), fungerer de uansett eller kan jeg ha klart å skru av dette i oppsettet? Det fungerte bare de første 10min etter at jeg åpna esken...og jeg finner ingenting i bruksanvisninga om akkurat dette. Du trenger bare fikse på innstillingene. Fant det, da jeg skifta profil fra "bare vibrer" til "normal" funket også alarmen igjen. Nå har jeg mekka en egen profil med vibrering, alarm og tactile feedback. Hvorfor tactile feedback er avslått på profilen "bare vibrer" er inntil videre en gåte... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har jeg også fått meg denne nydelige telefonen, og prøver å venne meg til skjermen som taster Det gjenstår å se om jeg noen gang kommer til å treffe "e" og ikke "w" når jeg bruker "QWERTY" tastaturet Jeg har derimot et spørsmål, noen som vet om sider der man kan finne themes til denne mobilen? Finner det ingen steder Takk ^^ Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 gå inn på ku990.co.uk tror jeg det var ligger iPhone themes + mye annet men da må viewty hackes og det skjer på eget ansvar Lenke til kommentar
DKH Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hallo! Har bestilt HTC touch, men den kommer jo aldri inn på lager, så har sett litt på denne istedet. Men lurer på et par ting bare: (Har ikke lest så mye om den) 1. Er det office fremviser på den? (word, excel). 2. Hvordan er det å bruke mail på den (gmail)? 3. Hvordan er kalenderen (planlegger???)? Noen som har prøvd begge som kan gi litt for og imot hverandre? Tusen takk for tips! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 1. Er det office fremviser på den? (word, excel).Jepp! - og den viser også pdf. Men med noen få bugs (f.eks. vises ikke png-bilder i pdf).2. Hvordan er det å bruke mail på den (gmail)?Har ikke prøvd, men det ligger en egen lenke til gmail direkte fra menyen. Tipper det funker bra.3. Hvordan er kalenderen (planlegger???)?Kalenderes synkroniseres bra mot f.eks. Outlook, og den fungerer helt supert for meg. Likner veldig på kalenderen i Outlook. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan svare på hvordan den fungerer med gmail, og det er veldig bra Har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et spørsmål til;) Går det an å låse mapper? Altså med kode (som det har vært på en del samsung telefoner, og som går an å gjøre med smarttelefoner). Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Et spørsmål til;) Går det an å låse mapper? Altså med kode (som det har vært på en del samsung telefoner, og som går an å gjøre med smarttelefoner). Ikke som jeg har sett enda...! Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hvordan KU990 vil oppføre seg mht syncing mot Mac? Da mener jeg spesifikt iCal og iTunes. Mvh Sev Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hvordan KU990 vil oppføre seg mht syncing mot Mac? Da mener jeg spesifikt iCal og iTunes. Mvh Sev Den synker nokk ikke med itunes nei. Men tror ikke de skal gå fint å koble den til, så lenge den har vanlig USB. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det bare positivt med denna mobilen? Jeg er litt i tenkeboksen på om jeg skal kjøpe en eller ikke Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Får min KU990 i morgen, og min nye iphone på tirsdag. Skal sammenligne pros/cons mellom disse to, og legge ut i denne tråden innen ukeslutt neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå