Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor lang angretid har mann egentlig sånn generelt ved kjøp av mobil??

samme som alt annet. 14 dager ved kjøp via nett(eller annet salg utenfor vanlig salgssted, f.eks dørsalg)

kjøpt via butikk så har du ikke etter loven engrerett fordi du ikke liker den. men kan vær butikken har egen ordning slik som f.eks elkjøp har

Lenke til kommentar

En ting jeg elsker med viewty er at man slipper å løfte fingeren for å taste.. man kan bare flytte og trykke lett for å skrive.. Jeg bruker mobil tastaturet :)

Med iPhonen var det slikt at man måtte løfte fingerene for å taste hele tiden..

PS: Trodde ikke kjøp og salg av varer eller tjenester var lov på forumet jeg..?

Likevel er det såå mange som gjør det.. :nei:

Lenke til kommentar
En ting jeg elsker med viewty er at man slipper å løfte fingeren for å taste.. man kan bare flytte og trykke lett for å skrive.. Jeg bruker mobil tastaturet :)

Med iPhonen var det slikt at man måtte løfte fingerene for å taste hele tiden..

PS: Trodde ikke kjøp og salg av varer eller tjenester var lov på forumet jeg..?

Likevel er det såå mange som gjør det.. :nei:

Er helt enig med deg der. Rart at disse innleggene ikke slettes av en moderator!

Lenke til kommentar

Kan noen lage en sammle tråd med filmer av denne telefonen (kun brukbare filmer) hadde vært fint om tråd starter oppgraderer første post litt også. jeg blir bare mer og mer gira på å kjøpe denne.

Var kjedelig å ta super dårlige bilder med min HTC Touch..

Hadde vært fint om litt flere kunne komme med pluss og minus ang denne telefonen.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Kan noen lage en sammle tråd med filmer av denne telefonen (kun brukbare filmer) hadde vært fint om tråd starter oppgraderer første post litt også. jeg blir bare mer og mer gira på å kjøpe denne.

Var kjedelig å ta super dårlige bilder med min HTC Touch..

Hadde vært fint om litt flere kunne komme med pluss og minus ang denne telefonen.

hvis du går til side 24 i denne tråden så er det link til en annen tråd om telefonen den "offisielle" tråden kan den kanskje kalles. der er det et par youtube videoer der de snakker om telefonen.

Lenke til kommentar
Jeg filmet at vi spilte litt bordtennis i 120fps.

Det blei veldig mørkt, pga lyset i kjelleren. Men fortsatt veldig gøy å se på:)

Jeg prøvde å legge de inn riktig her, som det står i BB code greine, men det gikk ikke forde:(

det var jo litt stili spør du meg :D gleder meg til å få min. synd jeg må vente evig siden det må gå via forsikring og de ikke hadde den inne nå :(

Lenke til kommentar
Noen som vet om denne har kommet i noen butikk ennå? Altså ikke i nettbutikker. Har ikke spurt etter den, ei heller sett den. Bare lurer på om noen kanskje visste noe mer :p

den er i butikk ja, i de butikkene som har klart å få tak i den i alle fall. eneste butikken jeg vet om i mitt nærmiljø er telebutikken på sørlandssenteret i Kristiansand. tror de fikk inn 5-8 stk for litt over en uke siden. de skal ha ca 5000Kr for den og de har ingen test modell.

Lenke til kommentar
Ingen litt billigere butikker da? Elkøp/Lefdal?

Fikk denne mailen idag;

Hei og takk for din henvendelse

Desværre har vi inget datum nær den kommer in i butik. Men følj med på våran internet sida så kan du se nær den kommer in.

Ønsker deg en fortsatt fin dag och en riktigt god jul .

Vennlig hilsen

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

Så du må nok vente litt på de får den.

Prisen ligger på internett hos elkjøp på 3840 /u abo.

Kjøpte nettop min Ku990 via finn.no, noe jeg også råder deg til å gjøre hvis du vil ha din før jul:)

Lenke til kommentar
Ingen litt billigere butikker da? Elkøp/Lefdal?

Fikk denne mailen idag;

Hei og takk for din henvendelse

Desværre har vi inget datum nær den kommer in i butik. Men følj med på våran internet sida så kan du se nær den kommer in.

Ønsker deg en fortsatt fin dag och en riktigt god jul .

Vennlig hilsen

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

Så du må nok vente litt på de får den.

Prisen ligger på internett hos elkjøp på 3840 /u abo.

Kjøpte nettop min Ku990 via finn.no, noe jeg også råder deg til å gjøre hvis du vil ha din før jul:)

hva betalte du for den?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne telefonen en god stund nå. Men jeg er litt lei temaene. Er det noen som vet om det er mulig å finne noen andre på nettet? Evt. hvilke sider????

Ellers er jeg generelt fornøyd med mobilen. Kunne vært litt raskere i menyene, men det er ikke noe som er irriterende. Jeg ble veldig imponert over videoinnspillingsdelen og også avspillingsdelen med divx.

En ting til, må oppløsninga på videoene være etter skjermens krav eller funker det med høyere oppløsning?

Og er det noen som aner når vi får se denne berømte TV-kabelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...