Plusle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Plusle: Papyrus har 4 på lager. Du kan jo ringe dit og spørre om de har en utstilt. Papyrus har butikk på Klingenberg i Oslo, til de som ikke visste det. (Ved Klingenberg Kino, mellom Nationalteatret og Aker Brygge.) Takk igjen Dette må visst sjekkes ut i morgen. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tåler den å bli brukt ute i regnvær? Alle mobiler bør jo kunne tåle litt regn i og med at man må kunne ta i mot samtaler når og hvor som helst. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Tåler den å bli brukt ute i regnvær? Alle mobiler bør jo kunne tåle litt regn i og med at man må kunne ta i mot samtaler når og hvor som helst. Det er iallfall få steder små vanndråper kan renne inn i maskineriet. Få knapper gjør det jo også vanskeligere for fukten å trenge inn. Men ikke umulig.. Endret 11. desember 2007 av Yoshi Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Holy mama, viss ikke du vill punge ut med 4700, så kan du droppe Elkjøp. Ikke sikker på hvilken side du har funnet prisene dine... men men http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...p;submit=submit desuten har elkjøp noe som heter pris garanti, finner du den billigere noe andre plasser er det bare å "klage" så får du den til samme prisen (gjelder ikke internett butikker btw ) Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er så langt strålende fornøyd med min mobil. Litt rart å venne seg til touchscreen, men det er så herlig nå. Ellers er den kjapp i menyene og virker godt sammenskurdd. Meget fornøyd sålangt. Venter bare på et micro-SD kort fra komplett;) Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 æææææ! Min har ankommet postkontoret idag! Weee! Får teste den når jeg kommer hjem og kommer sikkert med en liten tilbakemelding når jeg har testet den litt Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Endelig! kom i posten idag. Har testet den i ca 30 min nå og første inntrykkety mitt er veldig bra. Eneste jeg irriterte meg for var den forbanna beskyttelse driten. Klin umulig å få luft boblene ut. Går det fint å bruke telefonen uten det beskyttende laget? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Endelig! kom i posten idag. Har testet den i ca 30 min nå og første inntrykkety mitt er veldig bra. Eneste jeg irriterte meg for var den forbanna beskyttelse driten. Klin umulig å få luft boblene ut. Går det fint å bruke telefonen uten det beskyttende laget? Ja for all del, jeg bruker ikke beskyttelsen. Kjøpte meg heller en sånn "sokk" på elkøp til 99kr. Den beskytter det meste. For meg virker det faktisk som at skjermen ikke tar skade så fort skade... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som har lagt merke til att videoene blir veldig mørke då du filmer med 120 bilder i skundet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det er fordi du må ha MYE lys når du filmer med 120 FPS. Det sto en forklaring i testen til Amobil tror jeg. Noe med at det går så fort at det ikke kommer like mye lys til på sensoren fordi det går fortere enn med 30 FPS. EDIT: Var visst ikke Amobil-testen, men en annen. Vet ikke hvilken. Endret 12. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det stemmer det du sier. Ved 120FPS blir jo bare hvert bilde brent inn på sensoren i 1/120 dels sekund, så er ikke like mye lys som slipper til på sensoren Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 noen som har testet både denne telefonen og HTC Touch? hvilken likte dere best? Lenke til kommentar
Frekkazz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Og de som lurte på hvor TV kabelen fås kjøpt Mail fra LG. -----------Original Customer Inquiry------------ Received Date : 10/12/2007 19:57:55 The type of inquiry : Parts or Accessories Product/Model No. : GSM Mobile Phones/LG KU990 Hei. Hvor får jeg kjøpt TV kabelen til telefonen? Mvh Victor -----------Reply to Customer Inquiry------------ Hej Victor, Tv kabeln finns jusst för tillfället inte ute på marknaden. Den kommer inom snar framtid Leia LG Electronics Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Og de som lurte på hvor TV kabelen fås kjøpt Mail fra LG. -----------Original Customer Inquiry------------ Received Date : 10/12/2007 19:57:55 The type of inquiry : Parts or Accessories Product/Model No. : GSM Mobile Phones/LG KU990 Hei. Hvor får jeg kjøpt TV kabelen til telefonen? Mvh Victor -----------Reply to Customer Inquiry------------ Hej Victor, Tv kabeln finns jusst för tillfället inte ute på marknaden. Den kommer inom snar framtid Leia LG Electronics Ahh, takk for informasjon Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har lekt med denne mobilen i 1 dag nå.. Jeg synes den er veldig fin jeg.. kjempe enkelt å skrive meldinger! Kameraet var greit, skal du ta bilder i mørket burde du bruke "natt". Slowmotions filming er kjempe gøy! hehe Jeg har et minnekort fra min k810i og det er microSD, tror jeg?! Men bruker ikke viewty den samme typen? Fikk ikke minnekortet til å passe jeg?! :O Jeg trodde egentlig at mobilen var litt større og tykkere, men den var faktisk litt liten og lettere enn det jeg trodde. Den hadde en fin tykkelse og fin lengde Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har lekt med denne mobilen i 1 dag nå.. Jeg synes den er veldig fin jeg.. kjempe enkelt å skrive meldinger!Kameraet var greit, skal du ta bilder i mørket burde du bruke "natt". Slowmotions filming er kjempe gøy! hehe Jeg har et minnekort fra min k810i og det er microSD, tror jeg?! Men bruker ikke viewty den samme typen? Fikk ikke minnekortet til å passe jeg?! :O Jeg trodde egentlig at mobilen var litt større og tykkere, men den var faktisk litt liten og lettere enn det jeg trodde. Den hadde en fin tykkelse og fin lengde Alt det står Sony på bruker Memory Stick. KU 990 bruker vel SD (micro)....tror jeg.... Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Åja:P hehehe men når jeg ser på minnekort fra andre (komplett) koster samme minnekort kun 649? Og på elprice 899?! Tror jeg avbestiller fra elprice, siden de enda ikke har sendt den.. Om det går da... Endret 13. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 På tide å bytte tråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=853546&hl= Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har lekt med denne mobilen i 1 dag nå.. Jeg synes den er veldig fin jeg.. kjempe enkelt å skrive meldinger!Kameraet var greit, skal du ta bilder i mørket burde du bruke "natt". Slowmotions filming er kjempe gøy! hehe Jeg har et minnekort fra min k810i og det er microSD, tror jeg?! Men bruker ikke viewty den samme typen? Fikk ikke minnekortet til å passe jeg?! :O Jeg trodde egentlig at mobilen var litt større og tykkere, men den var faktisk litt liten og lettere enn det jeg trodde. Den hadde en fin tykkelse og fin lengde Hvordan er den helt sånn generelt sammenlignet med iPhone, hvis du kunne skrevet litt om hva du synes? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel nå er ikke jeg den beste til å sammeligne iPhonen med Viewty'en siden jeg ikke likte iPhonen i det hele tatt. Masse teite bugs og mange irriterende ting med iPhonen. Viewty'en er uten bugs, har hvertfall ikke oppdaget noen enda, men den er tregere enn iPhone. Ikke mye men bare litt. Også det med skjermen, navigering, det er enkelt å navigere, siden man fysisk "trykker" på skjermen og ikke bare "berører". Det er pluss bla når du snakker i tlf. Like også at Viewty'en vibrerer når man trykker, dette kan også slåes av. Savner Wifi endel, ikke det at det koster skjorta å være på internett uten, men hvorfor betale hvis du har wifi? Synes også at noen av bildene blir litt "uklare" av og til. Nå har jeg ikke lært meg kameraet heelt men lekte litt med den manuelle fokusen idag, og det var veldig gøy å kunne fokusere på det du "vil" fokusere på, og ikke bare det du "får" fokusert. Hvis du skjønner hva jeg mener.. Slow motion filming var dødsgøy! haha filmet folk som gikk rundt jobben idag.. Man så bare ambulansebilen ruller ned vegen i stedet å lyne ned. Skal prøve å filme ambulansehelikopteret når det kommer, fikk ikke det med meg idag. Det er høy lyd på musikkspilleren og den er enkel og fin. MEN man har INGEN EQ! Ikke som jeg så hvertfall.. Dette var kjipt, men for min del spilte det faktisk ikke en så stor rolle siden den spilte veldig bra. Det var god bass og bra diskant. Helt perfekt! Litt kjedelig med så få temaer men dette kan da lastes ned. Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå