t2004 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nok er nok Nå har jeg bestilt min LG KU990 hos MPX Ser fram til erfaringene som etterhvert vil komme her. Er selv mest opptatt av bilde og videofunksjonene Da var min julegave i boks for i år Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nok er nok Nå har jeg bestilt min LG KU990 hos MPX Ser fram til erfaringene som etterhvert vil komme her. Er selv mest opptatt av bilde og videofunksjonene Da var min julegave i boks for i år Bestilte min ogsa fra MPX. Paa Tysdag, og den har enda ikke blitt levert til posten(tror jeg ). Endret 6. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jajaja, sitter her å leker meg med den. det var vært pengene da!!! utrolig bra kamera ! Trodde ikke det var så artig å bilder Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jajaja, sitter her å leker meg med den.det var vært pengene da!!! utrolig bra kamera ! Trodde ikke det var så artig å bilder fortell litt om den er du snill:D Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen av de som har fått den som klarer å sjekke CPU-klokkehastigheten? Lenke til kommentar
Burns Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis noen er har vanskeligheter med å få tak i telefon, så har jeg en til overs. Har bestilt meg en som er på vei til meg i posten nå. Men så hadde samboeren min kjøpt en til meg i dag. Hun kom over den i butikken, og det var visst bare en, så hun kjøpte den til meg gitt.. heldig som jeg er. Men nå har jeg altså da en som er på vei i posten også. Så i stedet for å returnere den, kan noen her få kjøpt den hvis det hjelper noen.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 UTROLIG fete themes:P uten tvil... gleder meg nå! den er på omlastingsterminalen i oslo:P:P går det ann å hente den på postterminalene??? og ikke på "kontorene"... jeg har jo kolli nr, sendingsnr, ID og alt mulig... Haha Nei, dette tror jeg nok ikke er mulig. Tror nok ikke du kommer inn på terminalen der engang. Og hvis du kommer inn er det nok ikke så mange (hvis noen) som vet hvor pakka di er. Du må nok pent vente... Som (nesten) alle andre... Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Yay, nå er den i stavanger på omlastnings terminalen! Noen så vet hvor lang tid den er der før den blir sendt ut til postkontoret? Sånn ca... Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå ser det ut som at flere har fått Viewty'ne på lager.. Morro! Sitter fremdeles og venter på min som skal bli sendt idag fra elprice.. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det kan se ut som at Amobil har den inne for testing nå, hvis man ser på alle de nye bildene de har lagt ut https://prisguiden.no/product.php?pro...amp;view=images Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Mobilen min er endlig i Bergen. så nå gjelder det å se får eg ann i dag eller er posten så treg at eg får den i morgen? Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 sendte inn erfaring på den i dag! skjekk erfaringer i prisguiden de neste dagene da Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Posten har tatt helt av!!! Solskinnhistore! (som enda ikke er ferdig da). Look at this: 06.12.07 18.42 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN 07.12.07 07.41 VIDERESENDT 0024 OSLO 07.12.07 12.01 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 1714 SARPSBORG Hva har skjedd, hehe. De har klart å få den fra Bergen og NESTEN til meg på Et døgn. Her snakker vi! Aldri opplevd dette jeg. Har jeg flaks, så har jeg den idag, men tror jeg nok satser på i morgen jeg (julebord straks). gleder meg alt for mye akkurat nå!!! Spørsmål: lader folk telefonen på eller av første gang dere lader den? Endret 7. desember 2007 av TheMoonMan Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hehe jeg lader alltid første gang telefonen på jeg.. Hvis det er en ny mobil da:P hvor sjekker dere hvor mobilen har kommet til nå? Bestilte fra elprice.no Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Da har jeg også fått den... Sinnsykt kjedelig at det ikke ble sendt med sim kort. Nå har jeg et stk deilig telefon, men får ikke kommet meg inn på den... mistet sim :( Får nytt i morgen da... Endret 7. desember 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Når jeg kobler telefonen til USB'en, og jeg har installert programvaren, så får jeg beskjed om at det er noen drivere den ikke kan finne. Jeg får da ikke kontakt med mobilen fra programvaren. Har noen opplevd det samme, eller som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Når jeg kobler telefonen til USB'en, og jeg har installert programvaren, så får jeg beskjed om at det er noen drivere den ikke kan finne. Jeg får da ikke kontakt med mobilen fra programvaren. Har noen opplevd det samme, eller som kan hjelpe meg? Hmm... Ligger drivere samt manual for dem på cd´en som følger med. Men har ikke prøvd dem selv enda. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hehe jeg lader alltid første gang telefonen på jeg.. Hvis det er en ny mobil da:P hvor sjekker dere hvor mobilen har kommet til nå? Bestilte fra elprice.no du får en mail fra elprice når den er sendt, med alle de numra du trenger for å bruke på pakkesporingsmuligheten på posten.no Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 okey, takker:D Hmmf har ikke fått mail fra elprice enda da.. Bare å vente! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Når jeg kobler telefonen til USB'en, og jeg har installert programvaren, så får jeg beskjed om at det er noen drivere den ikke kan finne. Jeg får da ikke kontakt med mobilen fra programvaren. Har noen opplevd det samme, eller som kan hjelpe meg? Hmm... Ligger drivere samt manual for dem på cd´en som følger med. Men har ikke prøvd dem selv enda. Det er dette jeg tror er endel av problemet. Bruksanvisningen på CD-en sier man skal trykke på setup.exe i driver mappa, men drivermappa er ikke på CD-en, der er bare mappa for programmet. Det er noen drivere som mangler, virker det som... og det er driverene til usb-tilkoblingen, eller noe... Jeg har prøvd to forskjellige USB-hubber, og rett i usb-kontakten på hovekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå