Sander89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er på Stokke jeg jobber =) ååå virkelig. så tror du eg har sjangsen til å få mobilen til i morgen då???? hehe haha.. Nei! vel tviler på at eg for den i dag siden den nettopp har havnet i oslo. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 06.12.07 09.39 VIDERESENDT 0024 OSLO Hvis jeg er heldig kommer den på lørdag til meg i Bodø. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Noen som vet om den har en funksjon slik at den tar mange bilder etter hverandre? Tror det er bestpic SE kaller det. Endret 6. desember 2007 av maxxi Lenke til kommentar
flubby Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg fått mobilen min!!! woohoo Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg fått mobilen min!!! woohoo Hvor bestilte du fra? Noen andre enn meg som bestilte fra MPX? Isåfall, hvet dere når dere får den? Lenke til kommentar
flubby Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg fått mobilen min!!! woohoo Hvor bestilte du fra? Noen andre enn meg som bestilte fra MPX? Isåfall, hvet dere når dere får den? jeg bestilte fra elprice:) btw, telefonen er rett og slett deilig! Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 flubby kan ikke du fortelle oss litt om telefonen? negative sider og positive sider ved den? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 flubby kan ikke du fortelle oss litt om telefonen?negative sider og positive sider ved den? Henger meg på denne jeg;) FORTELL:D Jeg fikk mail idag fra elprice om at den er sendt. Jeg TIPPER at den er på omlastingsterminalen i Oslo i morgen, omlastingsterminalen i Særp på lørdag (om de klarer de i helga, dooh) eller mandag, og på kiwi posten her ute hos meg i fredrikstad på mandag/tirsdag (mest sansynlig tirsdag). Posten her i Norge kan uansett ikke skryte på seg noe... Lenke til kommentar
anders72 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Arghh... telefonen kom til Trondheim i morges, skulle fått den levert som bedriftspakke på jobb, men de somlingene på posten har selvfølgelig ikke klart å kjøre den ut i dag. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 har ikke fått lekt så mye med den, men første inntrykket er veldig bra. Det eneste jeg har å si negativt er at jeg syns d var litt vanskelig å scrolle nedover i menyer og rundt omkring på nettsider, men det er vel en vane sak. Var også litt vanskelig å få vekk alle luftboblene når jeg tok på skjermbeskytteren. Ellers var den overaskende lett og veldig fin!! enkelt å skrive meldinger, både med fult tastatur og på "vanlige" måten. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg har den også. den er kjempebra. har ikke testet den så mye enda legger inn en erfaring i morgen. kameraet er bedre enn n95! jeg synes det ikke var så vanskelig å scrolle som flubby gjør da. utrolig bra mobil. gleder meg til å leke mer med den. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 En fantastisk slow motion video (i motsetning til mange andre folk har lagt ut på YouTube) finner du ---- Her har jeg tatt noen themes fra brukeren Myka på whatmobile-forumet. Disse er tilpasset LG Viewty, så just right click > save image as... > then send to your viewty using your data cable.. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Noen flere themes Du finner enda flere på denne siden. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 For en utrolig fet film du linket til! Du har rett i at de fleste videoene tatt opp med viewty der er ganske dårlige/lite fantasifulle. Men den der akkompagnert av bakgrunnsmusikken (som jeg har hørt før og antar er thememusikken fra Jurassic Park) gjorde det fantastisk å se på. Eneste må være at det hadde vært fett å se dem ta backflip eller noe i den duren:p Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Elprice posta min i bergen idag ca 18.00... Den skal til stavanger, noen som har peiling på ca hvor lang tid det vil ta før den er her?? Bergen er jo ikke så langt vekke fra stavanger. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 UTROLIG fete themes:P uten tvil... gleder meg nå! den er på omlastingsterminalen i oslo:P:P går det ann å hente den på postterminalene??? og ikke på "kontorene"... jeg har jo kolli nr, sendingsnr, ID og alt mulig... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bombe at ingen av nettbutikkene i prisguiden har denne på lager lenger, gitt.. Håper den kommer på lager igjen før jul. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg bestilte min igår kveld, fikk bekreftelse i dag at den blir sendt i morgen Weeee! Gleder meg som en unge.. hahaha Hvor lang tid tok det egentlig fra dere bestilte til dere fikk den? Bestilte den fra elprice.no Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bombe at ingen av nettbutikkene i prisguiden har denne på lager lenger, gitt.. Håper den kommer på lager igjen før jul. Yatack.no har den på lager enda. Får min derfra i morgen. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bombe at ingen av nettbutikkene i prisguiden har denne på lager lenger, gitt.. Håper den kommer på lager igjen før jul. Står på Elprice.no at den e lagervare og mpx.no står at har 20 eller noe sånt på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå