tacomodo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hmmmf.. Jeg bestilte min viewty nå fra elprice.noDe har reservert pengene men fikk ikke en bekreftelse fra dem at jeg har bestilt?! What to do? Har jo ikke et kundenr eller noe..! Sjekke spamfilteret ellerno? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 har sjekket det.. ingenting der heller. Tror jeg venter til i morgen eller noe om jeg ikke får den da heller sender jeg dem en mail og sier ifra.. Hmm, når får jeg min viewty hvis jeg bestilte den nå? Godt spørsmål... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg (dama mi) får den i morra... hahahaha... Jeg jobber på posten, og jeg gikk derfra klokka 8 i stad, når jeg kom hjem sporet jeg den, og da så jeg at den ankom der jeg jobbet 5min etter at jeg dro derfra Lenke til kommentar
t2004 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Til info: elprice.no skriver selv på sine nettsider at en kan bestille varer på nettet og hente disse i butikken. Les: Bestill på nett – Hent i butikk! Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg (dama mi) får den i morra... hahahaha... Jeg jobber på posten, og jeg gikk derfra klokka 8 i stad, når jeg kom hjem sporet jeg den, og da så jeg at den ankom der jeg jobbet 5min etter at jeg dro derfra Da er du heldig. sporet nettopp mobilen og var kun havnet i Stokke (og eg bor i Bergen) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er på Stokke jeg jobber =) Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er på Stokke jeg jobber =) ååå virkelig. så tror du eg har sjangsen til å få mobilen til i morgen då???? hehe Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmmm, nå ser jeg at Sony Ericsson K850i og KU990 ligger i samme prisklasse. Er litt i tvil. Selvfølgelig er jeg ikke det!!! KU990 skal bestilles, den gruser K850i! Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes K850i er litt vel klumpete.. hehhe den er litt for tykk for å "bare" ha en standard form.. hehe eller hva enn det heter(ikke klappmobil men sånn vanlig.. ) Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bestilte min fra deal jeg. Hadde et gavekort på 500 kr der. Men ser jo ikke ut som om de har tenkt til å få den inn med det først.. Skulle gitt faen i de 500 spenna og gått for elprice.. Men men, de får den nok inn snart de også Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 05.12.07 19.48 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN. Deilig å vite at den er på vei Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ingenting er som å spore en pakke i posten når den først er innlevert og så snike seg unna i lunchen for å hente den! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ingenting er som å spore en pakke i posten når den først er innlevert og så snike seg unna i lunchen for å hente den! Hmm.. Misunner dere som bor sørpå. Det er litt enklere, for ikke å snakke om kortere;) Krysser fingrene at min Viewty kommer til Bodø så snart som mulig. Noen flere som vet om pakkene er på vei? Gleder meg. Endret 5. desember 2007 av Mr Oizo Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 JAA! da var min også på vei... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Til info: elprice.no skriver selv på sine nettsider at en kan bestille varer på nettet og hente disse i butikken. Les: Bestill på nett – Hent i butikk! ÅKEI, nok engang! NEI! Mail fra elprice: (Please keep the subject when replying to this mail) Hei! Det er ikke mulig å hente mobiler i butikk, de må sendes via posten Med vennlig hilsen Elprice Kundeservice Mobil avd. v/saksbehandler 253 Nå har ikke jeg fler skjeer å mate det inn med ihvertfall! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Fikk inn KU990 der jeg jeg jobber, og lekte meg littegrann med kameraet. Filming i 120 fps var moro, og på mobilskjermen var kvaliteten bra - dog, nå vet jeg ikke hvordan det blir på en PC-skjerm. Touch-skjermen var responsiv og veldig grei å bruke, selv om den etter min mening ikke når opp til samme kvalitet som iPhone/iPod Touch. Eneste jeg hadde å sette fingeren på i den lille tiden jeg fikk prøve KU990, var den lange oppstartstiden - som var på nærmere 20-30 sekunder. Med andre ord på samme nivå som Nokia sine Symbian S60-telefoner og Windows Mobile-telefoner. Sjansen for at KU990 blir min neste mobil er blitt betydelig større - dersom ikke en fra Apple-leiren får konvertert meg tilbake til iPhone, som jeg opprinnelig hadde bestemt å gå for... Endret 6. desember 2007 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) I denne videoen ser den jo rask og fin ut. GSMarena skriver dog at den blir treg så snart minnekortet fylles opp... Ergo burde det ikke være noe problem om man kan bruke microSDHC-kort? Kan man det?? Altså, når det først er en telefon å ta store bilder og filme store filmer med, bør det jo være plass til 8 GB minnekort... Endret 5. desember 2007 av Yoshi Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Vel personlig så synes jeg at iPhone var sikkelig oppskrytt! Den hang seg ofte opp, og var egentlig veeeldig DUM mobil.. Den hadde et elendig kamera, og ingen videofunksjon. Jeg er egentlig glad for at jeg solgte min.. iPhonen er også kjempe treg i oppstarten.. Håper bare ikke at Viewtyen er lik iPhonen.. Blir mobilen mindre tregere om man bruker microSDHC-kort?? Aldri hørt om.. Endret 6. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er på Stokke jeg jobber =) ååå virkelig. så tror du eg har sjangsen til å få mobilen til i morgen då???? hehe haha.. Nei! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 I denne videoen ser den jo rask og fin ut. GSMarena skriver dog at den blir treg så snart minnekortet fylles opp... Ergo burde det ikke være noe problem om man kan bruke microSDHC-kort? Kan man det?? Altså, når det først er en telefon å ta store bilder og filme store filmer med, bør det jo være plass til 8 GB minnekort... Det funker med 8 Gb. Men det står 2 Gb på Ledig Plass-måleren helt du til kommer under 2 Gb ledig plass, da begynner den å synke. Det var hvertfall noen i denne tråden som hadde testet eller noe, og da gikk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå