Mobilguiden666 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk denna nå jeg :-) 3000 fra FINN.NO med svensk og dansk språk. Altså ÆØÅ :-) Lenke til kommentar
Burns Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Regner med at du rabler ned noen ord om førsteintrykket ditt da? Sist jeg gledet meg sånn til en telefon var da jeg bestilte meg benq-siemens ef81. Så jeg er mildt sagt utålmodig om dagen.. hehe.. Ser de har den på lager på flere nettbutikker nå.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 syntes responsen ikke er all verden, men nå er jeg bortskjemt med iPhone. KU990 er dessverre ikke spesiellt kjapp i menyene..... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du som er så flink med mobiltelefoner, kan du finne ut om prosessorhastigheten virkelig er 151 MHz? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 syntes responsen ikke er all verden, men nå er jeg bortskjemt med iPhone. KU990 er dessverre ikke spesiellt kjapp i menyene..... Det var spikeren i kista for at jeg kjøper denne telefoen. Jeg blir så jævlig irritert. Hvor vanskelig er det å lage en jævla mobil med et knøttlite os hvor menyene er raske?! Det koster liksom 3-400 spenn for godt over en gig minne i dag, hele jævla OSet kunne vært lastet inn i minnet! Er kameraet også tregt og uresponsivt, forresten? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bestilte fra MPX i dagtidlig. Gleeeeder meg Edit: noen som vet om noe "must have" tilbehør til den? Endret 4. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
espenal Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jippi!!!! ENDELIG er orderen hos xd.no i arbeid nå er det ikke lenge før Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jippi!!!! ENDELIG er orderen hos xd.no i arbeid nå er det ikke lenge før Samme her, men hos mpx. merkelig har datoen endret seg igjen til 4 i 12 så lurer på om MPX har fått dem inn nå eller noe sånt. å gleder meg. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 JAJAJAJAJA... kan ikke bli bedre. Ser at den kommer med posten om 2 dager :):) JIPPI Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Samme her =) Stod på ordren på MPX at den er i arbeid.. Da er den like rundt hjørnet da. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Når dere endelig får den, er dere nødt til å poste her hva dere syns ^^ Spesielt interessant (for meg ): - Hvor rask den er, henger den mye etter? - Hvor godt fungerer touch skjermen? Trykker du mye feil? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 MPX som hadde bekreftet i går, har nå bekreftet dato i dag og samtidig gått opp 400 kr. Jatta... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 De fleste tilbehør burde man skaffe fra ebay. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Elprice melder at mobilene er ankommet Bergen, jeg bor i Bergen, kan jeg bare gå å hente den et sted da? hehe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 MPX som hadde bekreftet i går, har nå bekreftet dato i dag og samtidig gått opp 400 kr. Jatta... Ohh, flaks. Jeg bestilte den naar den kostet 3700 Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 MPX som hadde bekreftet i går, har nå bekreftet dato i dag og samtidig gått opp 400 kr. Jatta... Ohh, flaks. Jeg bestilte den naar den kostet 3700 HEHE samme her. og nå er endelig mobilen sendt så ikke lenge til ny mobil yeah Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Elprice melder at mobilene er ankommet Bergen, jeg bor i Bergen, kan jeg bare gå å hente den et sted da? hehe Nei, har snakket med elprice om dette...men de gir IKKE ut telefoner som er kjøpt på nett over disk. Når det gjelder 2 dager, transport osv står det (på elprice) at den har ankommet bergen: "I transport til hovedlager Status pr. 05.12. Telefonen er ankommet Bergen og er forventet å bli utkjørt i dag om alt går i rute fra posten sin side." Jeg tolker ikke dette som at den blir kjørt ut til kjøpere av det som står der, men til hovedlageret først!... kan godt hende jeg tar feil, men det er det det står. Om ikke elprice har hovedlager i Bergen da, noe jeg finner veldig rart siden det er litt "utenfor" (hehehehe" sentrale Norge. Endret 5. desember 2007 av TheMoonMan Lenke til kommentar
flubby Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Elprice melder at mobilene er ankommet Bergen, jeg bor i Bergen, kan jeg bare gå å hente den et sted da? hehe Nei, har snakket med elprice om dette...men de gir IKKE ut telefoner som er kjøpt på nett over disk. Når det gjelder 2 dager, transport osv står det (på elprice) at den har ankommet bergen: "I transport til hovedlager Status pr. 05.12. Telefonen er ankommet Bergen og er forventet å bli utkjørt i dag om alt går i rute fra posten sin side." Jeg tolker ikke dette som at den blir kjørt ut til kjøpere av det som står der, men til hovedlageret først!... kan godt hende jeg tar feil, men det er det det står. Om ikke elprice har hovedlager i Bergen da, noe jeg finner veldig rart siden det er litt "utenfor" (hehehehe" sentrale Norge. No har faktisk elprice hovedlager i Bergen. Men uansett, "Mobilordren din er ferdigbehandlet hos Elprice.no. Den vil bli sendt med posten innen kort tid". Mulig jeg får den i morgen da! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Pakken min er på vei fra Elprice. Fikk nettopp bekreftelse på forsendelsen på mail. Håper den kommer før helgen, men tviler vell;) Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) hmmmf.. Jeg bestilte min viewty nå fra elprice.no De har reservert pengene men fikk ikke en bekreftelse fra dem at jeg har bestilt?! What to do? Har jo ikke et kundenr eller noe..! Endret 5. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå