And.rs Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden.. Det er ikke Wifi på KU990. Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke Helvette! Fra elprice Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss! Hmm, da er det visst ikke bare Yatack.no... Lenke til kommentar
flubby Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden.. Det er ikke Wifi på KU990. Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke Helvette! Fra elprice Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss! Hmm, da er det visst ikke bare Yatack.no... Nei, men var vel litt forskjell på kundebehandlingen;) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan bekrefte eller avkrefte WiFi på denne? Orker ikke lese hele tråden.. Det er ikke Wifi på KU990. Har bestillt hos elprice og håper jeg får den i løpet av neste uke Helvette! Fra elprice Hei! Vi fikk dessverre en lei beskjed fra LG produsentene. KU990 vil ikke være klar for levering før 1-2 desember. Som kompensasjon trekker vi fra 70 kr på orden din og fjerner frakten og håper du fortsatt vil oppretteholde ordren din hos oss! Hmm, da er det visst ikke bare Yatack.no... Nei, men var vel litt forskjell på kundebehandlingen;) Det kan man ganske trygt si ja... Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Fikk akkurat samme meldingen fra Elprice. Helt ok for min del, men skulle helst sett at den kom litt kjappere. Uansett så er jo dette produsentens feil. Endret 22. november 2007 av Mr Oizo Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jaja, sånn er livet folkens! Har en fult funskjonerende telefon jeg, så haster ikke. Skulle gjerne hatt den NÅ, men har smørt meg med tålmodighet så lenge nå atte... det blir jo en fin julepresang til seg selv:D Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lekker! Vi får krysse fingrene. Jeg vil se den i Norge! Har mottatt en bekreftelse fra lg norge om leveringsdato for lg ku990 Datoen for leveringen i butikken er 04.12 Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hhmrfff! da må jeg nok vente til jeg er tilbake fra india.. uugh! heeeelt til 10 desember!! Nisse assa! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Cool.. Håper 04.12 er den rette datoen. Har bursdag 5 desember, så det hadde vært perfekt til seg selv. Forresten, er det noen på forumer som faktisk har prøvd den ferdige versjonen? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Cool.. Håper 04.12 er den rette datoen. Har bursdag 5 desember, så det hadde vært perfekt til seg selv. Forresten, er det noen på forumer som faktisk har prøvd den ferdige versjonen? Tror ikke det, da hadde de vel sagt det. Har endelig nokk penger Lurer bare på hvor jeg skal bestille den Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Kun prøvd prototypen. Den var virkelig bra ! 04.12 er leveringsdato i følge LG. Blir bra å få testet "fullversjonen" Den må bare være bra! Endret 30. november 2007 av bjohhans Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spørs om det ikke blir en KU990 på meg også. Noen som vet om batteritiden er noe særlig? Har ikke sett noe om det i noen reviews faktisk :s Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spørs om det ikke blir en KU990 på meg også. Noen som vet om batteritiden er noe særlig? Har ikke sett noe om det i noen reviews faktisk :s Har hørt att den er nokså bra. Skulle ikke elprice ha den inne nå? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spørs om det ikke blir en KU990 på meg også. Noen som vet om batteritiden er noe særlig? Har ikke sett noe om det i noen reviews faktisk :s Har hørt att den er nokså bra. Skulle ikke elprice ha den inne nå? Tror leveringsdato ble utsatt til 4. desember... Men den er ikke ølangt unna nå Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Virkelig synd at den ikke kommer med WiFi... Uansett, ser ut som en knall interessent telefon. Jeg som ikke hadde tenkt meg ny mobil før ute i februar/mars en gang Noen som vet om det kommer noe artig rundt de tider? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Iflg. Netshop har leverandøren eller importøren dato 11.12.2007, så han tvilte på at de fikk den inn med det første. HATER utsettelser Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Iflg. Netshop har leverandøren eller importøren dato 11.12.2007, så han tvilte på at de fikk den inn med det første. HATER utsettelser Uff, kjedelige greier. Greit med en utsettelse, men når de utsetter det så mye som er gjort nå er det uutholdelig Håper på å få den før jul da Lenke til kommentar
espenal Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 F*** Nå er det like før jeg avbestiller og ALDRI kjøper LG igjen! Er så lei av å vente! Hehe...ble litt sinna der ja Lenke til kommentar
handbook Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Bare jeg får den til jul så Står fortsatt 4.12.07 på mpx da! Endret 3. desember 2007 av Prazor Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hehe jeg avbestilte den fra elprice og kjøpte en iPhone i mens. Solgte den og tjente 700kr på den. Nok til en ny bukse, og nå venter jeg på viewty Har kjempe lyst å prøve den først, men det er vel litt umulig eller hur? Lenke til kommentar
Sander89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare jeg får den til jul så Står fortsatt 4.12.07 på mpx da! hehe spørs kor du ser. på mobil siden står det forventen 4.12 men vist du har kjøpt ann har datoen i dag endret seg på kvitteringen 7.12. begynner å bli litt lei av å vente, men men kan ikkje gjøre noe med det då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå