dTd Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 bildene ser nice ut ;D har den siste utgaven kommet ut andre steder? noen som har noen tester av selve telefonen ikke det nesten ferdige produktet? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 No begynner eg å bli sur snart altså!! Ventet alt for lenge:( kjøpe en anna telefon da.. hjelper lite å bli sur.. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det er flere tester at det ferdige produktet, hovedsaklig på engelske mobilsider, de fleste er gjengitt og linket til i denne tråden. Den har vært i salg i UK i over en uke. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Lagt inn en bestilling jeg også. This better be good Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Æsj! Skulle til å forhåndsbestille men så nå at den er midlertidig utsolgt hos elprice! My luck..! Lenke til kommentar
flubby Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Æsj! Skulle til å forhåndsbestille men så nå at den er midlertidig utsolgt hos elprice! My luck..! Betyr vel enkelt og greit at den ikke er kommet på lager, hat stått utsolgt fra første stund de kom med dato. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel nå står det ivertfall i klar tekst på elprice.no: "Vi ikke utsolgt for mobilene som ventes inn ved første levering. " Tror det blir en slik på meg og, denne telefonen ser svært lovendes ut Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Da har jeg også bestilt en! Omg som jeg gleder meg!! Det ble 3835 og ikke 3979 som står på prisguiden... Vel samme det! Bra for meg! Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvor var dette ? Hvis du mener meg, så var det elprice.no Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sikker på prisen ikke er 3798,- ? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sikker på prisen ikke er 3798,- ? Hehe, 3798,- er kun mobilen.. Men man skal jo bestille den også! Og da kommer det et gebyr på 37,- Siden jeg valgte postoppkrav.. Totalt: 3835,- Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Selvfølgelig Jeg betalte med bankkort, ingen gebyr Glemte helt postoppkrav som et alternativ Lenke til kommentar
flubby Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som vet om programer som man kan instalere på denne? Værmelder som på Htc mobilene osv.- Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) åååå mææææd som jeg gleder meg nå kan man forresten kjøpe med forsikring på elprice? (ja vet jeg ikke sjekka selv). Endret 8. november 2007 av TheMoonMan Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) åååå mææææd som jeg gleder meg nå kan man forresten kjøpe med forsikring på elprice? (ja vet jeg ikke sjekka selv). Jeg mener å huske at man kunne krysse av for forsikring på mobilen.. Oi, husker ikke om jeg gjorde det jeg.. *titte på kvittering!* EDIT: ææ, det står ikke på kvitteringen! Faen, glemte jeg det? Endret 9. november 2007 av a_man Lenke til kommentar
androiden Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jaja, da avbestilte jeg min ordre på samsung g800 og bestilte meg en LG Lenke til kommentar
flubby Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 åååå mææææd som jeg gleder meg nå kan man forresten kjøpe med forsikring på elprice? (ja vet jeg ikke sjekka selv). Jeg mener å huske at man kunne krysse av for forsikring på mobilen.. Oi, husker ikke om jeg gjorde det jeg.. *titte på kvittering!* EDIT: ææ, det står ikke på kvitteringen! Faen, glemte jeg det? Gjør da ingenting det? Bedre med forsikring gjennom operatør. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Der var min LG Viewty bestillt også. Gleder meg. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Da var min også bestilt... ;P;P;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå