Gå til innhold

sommerdag på sørlandet

eb81

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nr1 Ga ikkje meg noke, men det er sikkert berre eg :p

Nr2 Her har du nytta bruken av linjer i komposisjonen, dette er bra! dessverre synst eg at det skarpe lyset ødela litt biletet, i vertfall forgrunnen.

9056310[/snapback]

1 bilde er igrunn bare et knips pga god været

Bilde 2, bør det ha blitt redigert eller blitt brukt mindre eksponering når jeg tok bildet?

Har et par andre bilder du kan se... (kommer plutselig)

Lenke til kommentar

bilde #3: denne blir litt for uintressant igjen, ''fin stolpe'' liksom,,, sry, kansje det funker for nokon andre,

Bilde #4: Her traff du spikeren på hovudet! det gylne snitt kunne godt ha blitt brukt, men synest ikkje det gjorde noko her. God bruk av fokus.

Eg må innrømme at eg har ei lita forkjærligheit for rustne og forfalne motiv så dette var en innertier hos meg, det første biletet eg verkeleg har synest noko om på bildekritikken denne veka. Godt jobbet! :thumbup:

Lenke til kommentar
bilde #3: denne blir litt for uintressant igjen, ''fin stolpe'' liksom,,, sry, kansje det funker for nokon andre,

Bilde #4: Her traff du spikeren på hovudet!  det gylne snitt kunne godt ha blitt brukt, men synest ikkje det gjorde noko her. God bruk av fokus.

Eg må innrømme at eg har ei lita forkjærligheit for rustne og forfalne motiv så dette var en innertier hos meg, det første biletet eg verkeleg har synest noko om på bildekritikken denne veka. Godt jobbet!  :thumbup:

9056545[/snapback]

Takk så mye :D

Fikk en aha-opplevelse når jeg fikk bildet #4 opp på pcen, hadde egentlig ikke regnet med at det skulle bli noe spesielt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...