Gå til innhold

Ulovlig lav ytelse i GTA3


RS2000

Anbefalte innlegg

Spillet et patchet.

 

Bruker v41.09 med max kvalitet (Man bør jo vente seg av GTA3 skal kjøre helt supert i 1024 x 768 x 32 med mitt system, men det gjør det altså ikke. Hender at det hakker i 800 x 800 x 16 også)

 

P4 1.8 @ 2.6

Swiftec MCX 4000B

Shin Etsu G-751

Gf4 Ti4400 275/550 @ 300/670

256 DDR333 CL2.5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BIOS'en er v1003A. Men hovedkortet aksepterte v1004 (ASUS P4S8X). Skal ta kontakt mad ASUS angående dette, hvis ingen på forumet ved hvordan man ordner dette.

 

Skal uansett cleare CMOS'en snart for å se om det hjelper.

 

Angående dette med HD-aktivitet, ingenting.

Lenke til kommentar
BIOS'en er v1003A. Men hovedkortet aksepterte v1004 (ASUS P4S8X). Skal ta kontakt mad ASUS angående dette, hvis ingen på forumet ved hvordan man ordner dette.

 

Prøvde med oppdatering av BIOS, men da fikk jeg beskjed om at det var feil BIOS.

(Quote delvis fra annen post)

 

Er ikke sikkert det hjelper så mye for GTA, men prøv likevel:

Hvis du er heldig og kjører Win XP, men samtidig har et hovedkort som må i dos for å oppdateres skikkelig, så kan det forklare hvorfor det nekter å flashe. En del biosoppdateringer må være i en ren dos boot for å funke.

 

Du kan gjøre det ved å lage deg en DOS-bootdisk, bare velg format på en diskett og kryss av for dos oppstartsdisk.

 

Håper flashinga funker bedre nå?

Lenke til kommentar

Jeg har GTA3 selv og det hakka noe sinnsykt da jeg spillte det de første gangene. Men så fant jeg løsningen på problemet, og løsningen er enkel. Last ned detonator til skjermkortet ditt.

 

Du har mer enn nok RAM, Jeg spiller GTA3 hakkfritt med 256 SDRAM...

Lenke til kommentar
Jeg har GTA3 selv og det hakka noe sinnsykt da jeg spillte det de første gangene. Men så fant jeg løsningen på problemet, og løsningen er enkel. Last ned detonator til skjermkortet ditt.

 

Du har mer enn nok RAM, Jeg spiller GTA3 hakkfritt med 256 SDRAM...

Han har jo versjon 41.09 som er den siste offisielle versjonen sist eg var innom for noen dager siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...