Gå til innhold

priskutt på intel prosessorer!

Anbefalte innlegg

Heh, skal ikke være greit. Det kommer jo selvsagt an på hvor bra de forskjellige OS-ene er tweaket. Får se hva jeg velger - å ha en rein installasjon av begge og tweake dem så godt man kan og se hva som blir raskest er litt tidkrevende, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo for litt spesielt interesserte Endre, men det er jo en slags sportsgren det også, og skal man hevde seg i toppen må alle detaljene være i orden.

Men lurer på hva Vista driver med ved kjøring av SuperPi, sendes resultatet av hver "Loop" til MS for godkjenning og Piracy check kanskje..?

Bruker i alle fall 0,7 sek lenger til på å finne svaret på 2M her ser jeg.

Er vel med andre ord en stund til Vista blir benchmarker's choice :D

Lenke til kommentar

Hvis du ikke ønsker å diskutere temaet for tråden, har du ingenting med å poste her heller. Hvis folk er interessert i overklokking, går de og diskuterer det i en dertil egnet tråd.

Problemet med din holdning er at når temaet skiftes hele tiden vil tråden aldri dø og vi som har abonnert på den da vi postet her - ON TOPIC - blir aldri kvitt den.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Problemet med din holdning er at når temaet skiftes hele tiden vil tråden aldri dø og vi som har abonnert på den da vi postet her - ON TOPIC - blir aldri kvitt den.

9161045[/snapback]

Om det er interessant eller ikke er vel egentlig opp til enhver, men jeg skal innrømme at jeg er av dem som lar meg rive med, og at tråden dermed går of-topic.

Så det beklager jeg, og skal la vær å poste klokkerelatert info/diskusjon her.

Som en trøst er det heldigvis ikke slik at man trenger å pine seg gjennom abbonement/epost på alle tråder man har vært innom. Gå på ditt kontrollpanel, abbonementer, "vis emner" og fjern den. :)

Lenke til kommentar
Har ett Foxconn P9657AA, finner ikkenoe info hos Foxconn.

~ Mortis360

9162205[/snapback]

Joa, du må velge øverst til venstre i menyen= compatibility

P965 har 90 byggeprosess, men P975X har 130? Eg kan ikke kjøre 1333 på mine msi 975

9166099[/snapback]

Ser ikke ut som det ikke blir støttet, ser bare E6X00 serien, kjører en E6420, står ikke på listen, men blir støttet. Er fortsatt like langt med om jeg kan bruke en 1333FSB CPU.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Kan vel slenge meg på da, for å være sikker på valget mitt.

Skal bestille meg nye PCdeler i slutten av somemren hadde jeg planer om, og lurte da på;

Er E6850 eller Q6600 beste valget til eVga nF 680i med tanke på 3D?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...