Laman Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hallo! Jeg ønsker å begynne å spille banjo, og jeg lurer på hvor jeg skal se etter en. Det er en 4-strengs banjo til rundt 4000, jeg er på jakt etter. Jeg bor i Trondheim, og sist gang jeg var på tre45 var det et labert utvalg av banjoer der (en stund siden jeg har vært der nå, dog). Er det flere butikker jeg bør se på? Nettbutikker går også. Så langt har jeg fått med meg at Morgan, Deering Goodtime og Gold Tone er gode merker, og at Fender skal man holde seg langt unna. Kom veldig gjerne med anbefalinger til merker/modeller. Øystein Endret 11. juli 2007 av Laman Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Viss utvalget på 3-45 er labert. Kan du vel be dem bestille opp? Kanskje denne linkene vil hjelpe: Webtorget *Sjekk også ut brukttorg som finn.no Endret 11. juli 2007 av Wollan Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det var en på gitarnorge som skulle selge en banjo. Jeg la inn et bud på den, men ikke høyt nok, fordi han avslo. Aner ikke om den fortsatt er til salgs, men du kan jo høre med han. Tipper du bør over 2000 for at han skal la seg friste. http://forum.gitarnorge.no/index.php?showt...72entry232072 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Det var en på gitarnorge som skulle selge en banjo. Jeg la inn et bud på den, men ikke høyt nok, fordi han avslo. Aner ikke om den fortsatt er til salgs, men du kan jo høre med han. Tipper du bør over 2000 for at han skal la seg friste. http://forum.gitarnorge.no/index.php?showt...533;entry232072 9063892[/snapback] Det er en 5-strenger han selger, og som sagt er det en 4-strenger jeg er interessert i. Takk for forslaget. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) OK- trodde i min uvitenhet at man bare kunne droppe å sette på den 5. strengen, og så gikk det for det samme. Er ikke den kortere enn de andre fire, også? Endret 13. juli 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå