joZa Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har installert LinuxDC++ i Fedora 7, men får det ikke til å fungere som det skal. Den laster opp filer til brukere som spør etter dem, men jeg klarer ikke å laste ned verken andre filer eller file-lists. I tillegg til dette så får jeg feilmelding når jeg prøver å koble meg på Lyse-hubben (andre huber fungerer fint). Feilmeldingen jeg får er: *** Connecting *** Connected <-Lysehubben-> YnHub version: 1.033 produced by Yoshi and Nev. *** Connect failed: Connection closed Noen tips? Flytt gjerne posten dersom dette er feil kategori, er ikke helt sikker på hvor den hører hjemme. Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Då må åpne de riktige portene i ruteren. Lenke til kommentar
joZa Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Jada, er klar over det. Har satt op dc++ i windows flere ganger uten problemer. Tror jeg har gjort det rett denne gang også, men symptomene tilsier at jeg ikke har gjort det. Det forklarer uansett ikke hvorfor jeg ikke kommer inn på lyse-hubben. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Av en eller annen merkelig grunn så får du ikke se feilmeldingene i linuxdc++. Måten jeg gjør det er å starte wireshark og bare lese pakkene direkte. Dette kan det være er feil: Navnet ditt må være: [LYSE][6Mbit]navn, eller lignende. Du må dele _minst_ 175GB (tror dem økte dette ganske nylig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå