07hedhauma Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei, Som topic sier så, lurer jeg på om fortsatt Tatung 32" V32MCHK, er best i prisklassen 4000-6000 tusen kroner? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Da jeg kjøpte flatskjerm i går så var jeg bl.a. i butikken og tittet på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=60066 Jeg synes den så bra ut til den prisen. Selv gikk jeg for en litt større skjerm og havnet på denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...FsAAAEONKE03xii Endret 12. juli 2007 av Spartan Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Var det bra bilder på de to skjermene? Hvis du har sett bildene på Tatungen, hvordan var den sammenlignet med de? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 jeg lurer på kvaliteten til tatung og andre slike billige skjermer, kan de konkurere med dyere merker som f.eks samsung? Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis du ser her så har de testet akkurat denne Tatung'en: Test tatung Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg og er redd du får det du betaler for. I følge testen så skal ikke tatung vere det dorligeste på markedet, men litt dorleg med tilkoblinger og andre små ting gjer at tatung ikke er det å satse på vist du vil ha go kvalitet.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Poenget her er at du får en bra TV for rett over 4000. Om man må opp i 6000++ eller nesten opp i det dobbelte for å få noe bedre så er det jo verdt det for de som vil ha en billig en. Den har jo selvfølgelig ikke dobbel HDMI, og veldig bra oppskalering, men det kan man heller ikke forvente til en sånn pris. Tester viser at den er bedre enn mange andre i samme prisklasse og at den er veldig god om den får de rette innstillingene og rette signaler. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Poenget her er at du får en bra TV for rett over 4000. Om man må opp i 6000++ eller nesten opp i det dobbelte for å få noe bedre så er det jo verdt det for de som vil ha en billig en. Jeg så senest på onsdag hva du slags 32" du får idag for det "dobbelte"......og det er faktisk "dobbelt" så bra. Kanskje du mente hva du fikk for 1-2 år siden ? Endret 13. juli 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Tosch Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei, Som topic sier så, lurer jeg på om fortsatt Tatung 32" V32MCHK, er best i prisklassen 4000-6000 tusen kroner? 9063576[/snapback] For dere som ikke vet er Tatung V32MCHK et såkalt "market entry" produkt! DVS et produkt som er sterkt subsidiert fra Tatung sentralt og som brukes som verktøy for å komme inn i de respektive markeder. "Normalpris", om det er noe som heter det, ville vært vesentlig høyere! Til nå er det levert flere tusen til det norske marked. Dette takket være dette forumet og andre forum der produktevaluering er av høy kvalitet og har derfor skapt tillit til produktet! Med hilsen Tatung Nordic AS, Tom Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Til nå er det levert flere tusen til det norske marked. Dette takket være dette forumet og andre forum der produktevaluering er av høy kvalitet og har derfor skapt tillit til produktet! Med hilsen Tatung Nordic AS, Tom 9067320[/snapback] Konge, stikker innom datakjeden i Stavanger/Sandnes på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå