Gå til innhold

Nybegynnerfoto av spedbarn. tips og råd fra dere?

eb81

Anbefalte innlegg

ADVARSEL, nybegynner her. Bilder tatt med D40.

Bilde a er tatt med 55-200VR og b er tatt med kit objektivet 18-55

Noen som kan gi tips og hint til forbedring. Er egentlig fornøyd med bildene selv, men det er sikkert pga jeg ikke vet bedre...

post-134371-1184189457_thumb.jpg

post-134371-1184189472_thumb.jpg

Endret av eb81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nybegynner selv, så kan nok ikke bidra med så mye tips og hint nei.

Synes det var fine bilder jeg, likte spesielt bilde B hvor det er litt uklart rundt, men fin fokus på det viktige, nemlig barnet.

Er det riktig av meg å gratulere og kanskje? :)

Lenke til kommentar
Nybegynner selv, så kan nok ikke bidra med så mye tips og hint nei.

Synes det var fine bilder jeg, likte spesielt bilde B hvor det er litt uklart rundt, men fin fokus på det viktige, nemlig barnet.

Er det riktig av meg å gratulere og kanskje?  :)

9055984[/snapback]

Takker så mye, nybakt pappa ja! Kjøpte meg kamera litt før fødselen for å få gode bilder noe som har vekket interesse for fotografering litt mer seriøst.

Lenke til kommentar
2 søte bilder av et nydelig nurk...

Nr 1 falt virkelig i smak.

9056050[/snapback]

Liker også dette veldig godt. Tror jeg hadde flaks med dette. Sikkert helt på tryne innstilt men. Det er uten blitz, iso 1600, f/5,6, 1/25sek, 200mm, største blenderåpning 5, (AF-S DX 55-200mm VR) eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Noen som kan gi tips og hint til forbedring. Er egentlig fornøyd med bildene selv, men det er sikkert pga jeg ikke vet bedre...

9055911[/snapback]

FIne bilder.

Jeg likte veldig godt bilde 2 fordi der ser man uskyldheten et barn har, man ser det er pakket inn slike at det føler seg trygt. Skarpheten sitter der den skal.

Barnet ligger behagelig med enne hånden frem, ja dette likte jeg..

Lenke til kommentar

9055911[/snapback]

FIne bilder.

Jeg likte veldig godt bilde 2 fordi der ser man uskyldheten et barn har, man ser det er pakket inn slike at det føler seg trygt. Skarpheten sitter der den skal.

Barnet ligger behagelig med enne hånden frem, ja dette likte jeg..

9056613[/snapback]

Takk skal du ha! :D

Teknisk sett er vel ikke bildene så veldig proffe at det gjør noe, konsentrer meg mest med motivet

bilde 1 ble litt støyete grunnet høy iso (1600), men ville ikke forstyrre den sovene prinsessen med blitz, bilde 2 er med iso 560

Endret av eb81
Lenke til kommentar

Nydelige bilder av en nydelig liten prinsesse. Gratulerer så mye.

Er på et lite soft-spot for babybilder selv, siden jeg skal bli tante enten i slutten av året eller begynnelsen av neste år.

Likte ekstremt godt nummer to, hun ser så utrolig uskyldig ut der.. Sleeping beauty. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...