Bebeluv Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 spilling av dårlig homebrew ? hva menes med det? er det ned****** innhold du tenker på nå? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dårlig homebrew = Homebrew som kan bricke din PSP. Altså, det kan være ustabilt, dårlig kode, osv. Det kan også være ment til å bricke din PSP. Noen lager slikt også. Så det beste er å laste ned homebrew fra sikre kilder.. Nå har jeg aldri sett slik homebrew selv, men det fins. Jeg sier det til deg slik at du veit risikoen! Forresten, legger ut en guide i Guidesamletråden hvordan du finner ut hvilken firmware og hovedkort du får via å se på esken til PSP'n. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Herlig da får jeg svi av litt lommerusk til en søt PSP da så får vell du hjelpe meg med downgrading , men en ting funker Nettsurfing og nettet med i OE? det gjør vell det , men spørr for sikkerhetskyld Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jaja.. Absolutt! Du kommer sannsynligvis til å skaffe deg 3.40 OE, og denne er helt lik firmware 3.40 til Sony, med alle dens finesser. Blant annet å surfe på nettet ja. Ta resten av dette i Guidesamletråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå