LarZen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Sony kommer med en "ny" PSP model i september. Den er tynnere,bedre batteri tid og har mulighet for å koble tv til for å se film osv. Skal du ha en "ny" PSP? Om jeg skal? Ja, såpas mye bra spill ute til den nå og det er grise billig med UMD filmer. EDIT: Kilde Endret 11. juli 2007 av _LarZen_ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og hvor har du fått vite dette ifra? Kilde? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Den nye PSP'en frister meg ikke særlig mye med at jeg har PSP som er komfortabel med Homebrew osv. Vedder på at den nye PSP sperrer alle muligheter til homebrew og sånt. Er ikke så veldig mye nytt heller, blir mye lettere og tynnere, og mulighet til å koble det til tv'en. Bedre batteri tid kan man få med å kjøpe bedre batteri. Blir på samme som PS2 Slim, de som har PS2 trenger jo ikke å kjøpe PS2 Slim liksom. Men for de som ikke har PSP, anbefaller jeg å vente på den nye PSP til å komme (: Hackere åpner sikkert PSP på noen mnd. Dette står også på norsk: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=389016 Endret 11. juli 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gudene må vite når den kommer til Europa Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jøss.. Og hva i svarte er egentlig poenget med denne? Hvorfor kunne de ikke bare tatt med en integrert harddisk? DET hadde virkelig vært nyttig! Men, venter i spenning på den nye.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om det blir samme homebrew muligheter på denne som på forgjengeren etterhvert er det mulig jeg "oppgraderer". Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vurderer denne siden jeg ikke har psp fra før av = ) Vi får se, vi får se... = ) Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kan se for meg disse plaktene på EB Games: "Få den nye PSP'en for 1 gammel PSP og 500 kr" eller no sånt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jepp, fordi Sony vil få vekk all homebrew muligheter... tenker du på? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Skal nok ikke handle inn denne med de første, men jeg skjønner godt de som slår til. Det Sony viste i kveld var spennende, og det samme vil jeg si om mulighetene til den nye PSP'en også. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Dette har jeg ventet på, så den nye pspn skal jeg ha definitivt ha..! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tror kanskje jeg også vil oppgradere, selv om jeg er meget fornøyd med min. Likte veldig godt funksjonaliten for å vise bildet på TV'n, istedenfor PSP-skjermen. Må forøvrig huske å importere Tales of the World (ser dødskult ut), hvis de glemmer oss i Europa.. Raskere loading fra UMD-diskene også på den nye PSP'n i tilleg til bedre batteritid.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) http://www.engadget.com/2007/07/11/sonys-n...s-video-output/ info fra e3 It's not quite the PSP 2 some might've hoped for, but Sony is giving its handheld console a serious refresh in the form of a slimmer, lighter and faster "updated" PSP. The new unit still includes the 4.3-inch LCD and UMD, but is 33 percent lighter, 19 percent slimmer, has sped up game load times and improved battery life. The only real "new" features is a video output capability to allow you to play your PSP games on a big screen TV. You can score one in September in the original Piano Black, a new Ice Silver color, and a Star Wars Battlefront special edition. The latter two PSPs come in $199 bundles with related games and a 1GB Memory Stick in the case of Ice Silver. More pics after the break. Update: Also worth noting is the fact that this new model "is equipped with enhanced feature to temporarily store game data from UMD, reducing load time during game play." No complaints about that! Endret 12. juli 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, firmwaren er låst fast(ingen homebrew, det jeg bruker pspen MEST til). Ingen IR(no keyboard). Ikke bedre RAM(surfing suger enda) Ogden er bare 19% tynnere?!!? Jaja. UMD lokket, og batteri lokket ser mye bedre ut, og høytalerne er bedre plassert, lydporten er bedre plassert, og hurtigere umd loading(dont need it) de skal den ha. Men kantene er for runde De skulle ha plassert en til analog stikke, da hadde jeg vurdert det, Jeg skal kjøpe noen tykke når de blir grisebillige. Alt i alt, en stor skuffelse. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vet ikke helt jeg.. Kanskje litt kul ! Men når han tokk å gjorde sånn så skjermen på PSP kom på TV måtte man ha PS3 da?? Eller tokk han den rett inn i TV?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Åsn kabel går fra PSP til TV mener du? HDMI :!: trur nok det var via PS3 ja Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette er egentlig en bortkastet lansering.. Hvorfor ikke vente til en skikkelig knalloppdatering på PSP'n, der det faktisk er noe som touchscreen eller integrert harddisk. Det er noe slikt folk liker! Denne lanseringen er bare for å stoppe homebrew miljøet på PSP'n. Kan ikke være noe annet! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hvor mye er 200 Dollar?? Ca. 2000 kroner? Endret 12. juli 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette er egentlig en bortkastet lansering.. Hvorfor ikke vente til en skikkelig knalloppdatering på PSP'n, der det faktisk er noe som touchscreen eller integrert harddisk. Det er noe slikt folk liker! Denne lanseringen er bare for å stoppe homebrew miljøet på PSP'n. Kan ikke være noe annet! 9057938[/snapback] Ja, nå som de fikk stoppa dark alex.. Fritt frem. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det er: 200 USD = 1156 NOK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå