Gå til innhold

Skal du ha den nye PSP?

LarZen

Anbefalte innlegg

Sony kommer med en "ny" PSP model i september. Den er tynnere,bedre batteri tid og har mulighet for å koble tv til for å se film osv.

Skal du ha en "ny" PSP?

Om jeg skal? Ja, såpas mye bra spill ute til den nå og det er grise billig med UMD filmer.

EDIT: Kilde

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye PSP'en frister meg ikke særlig mye med at jeg har PSP som er komfortabel med Homebrew osv. Vedder på at den nye PSP sperrer alle muligheter til homebrew og sånt. Er ikke så veldig mye nytt heller, blir mye lettere og tynnere, og mulighet til å koble det til tv'en. Bedre batteri tid kan man få med å kjøpe bedre batteri. Blir på samme som PS2 Slim, de som har PS2 trenger jo ikke å kjøpe PS2 Slim liksom. Men for de som ikke har PSP, anbefaller jeg å vente på den nye PSP til å komme (: Hackere åpner sikkert PSP på noen mnd.

Dette står også på norsk: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=389016

Endret av Uylum2
Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg også vil oppgradere, selv om jeg er meget fornøyd med min.

Likte veldig godt funksjonaliten for å vise bildet på TV'n, istedenfor PSP-skjermen.

Må forøvrig huske å importere Tales of the World (ser dødskult ut), hvis de glemmer oss i Europa.. :)

Raskere loading fra UMD-diskene også på den nye PSP'n i tilleg til bedre batteritid.. :)

Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2007/07/11/sonys-n...s-video-output/

info fra e3

It's not quite the PSP 2 some might've hoped for, but Sony is giving its handheld console a serious refresh in the form of a slimmer, lighter and faster "updated" PSP. The new unit still includes the 4.3-inch LCD and UMD, but is 33 percent lighter, 19 percent slimmer, has sped up game load times and improved battery life. The only real "new" features is a video output capability to allow you to play your PSP games on a big screen TV. You can score one in September in the original Piano Black, a new Ice Silver color, and a Star Wars Battlefront special edition. The latter two PSPs come in $199 bundles with related games and a 1GB Memory Stick in the case of Ice Silver. More pics after the break.

Update: Also worth noting is the fact that this new model "is equipped with enhanced feature to temporarily store game data from UMD, reducing load time during game play." No complaints about that!

dsc_1087.jpg

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Nei, firmwaren er låst fast(ingen homebrew, det jeg bruker pspen MEST til). Ingen IR(no keyboard). Ikke bedre RAM(surfing suger enda)

Ogden er bare 19% tynnere?!!? Jaja. UMD lokket, og batteri lokket ser mye bedre ut, og høytalerne er bedre plassert, lydporten er bedre plassert, og hurtigere umd loading(dont need it) de skal den ha. Men kantene er for runde :(

De skulle ha plassert en til analog stikke, da hadde jeg vurdert det,

Jeg skal kjøpe noen tykke når de blir grisebillige.

Alt i alt, en stor skuffelse.

Lenke til kommentar

Dette er egentlig en bortkastet lansering.. Hvorfor ikke vente til en skikkelig knalloppdatering på PSP'n, der det faktisk er noe som touchscreen eller integrert harddisk. Det er noe slikt folk liker!

Denne lanseringen er bare for å stoppe homebrew miljøet på PSP'n. Kan ikke være noe annet!

Lenke til kommentar
Dette er egentlig en bortkastet lansering.. Hvorfor ikke vente til en skikkelig knalloppdatering på PSP'n, der det faktisk er noe som touchscreen eller integrert harddisk. Det er noe slikt folk liker!

Denne lanseringen er bare for å stoppe homebrew miljøet på PSP'n. Kan ikke være noe annet!

9057938[/snapback]

Ja, nå som de fikk stoppa dark alex.. Fritt frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...