tommy_sn Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Noen som vet om noen bra nettsjapper, norske og utenlandske, som selger filmeffekter og liknende saker? Lenke til kommentar
wan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Noen som vet om noen bra nettsjapper, norske og utenlandske, som selger filmeffekter og liknende saker? 9055745[/snapback] Ja, Filmting.no. Link Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kommer litt an på hva du er ute etter. De beste "propsene" er det privatpersoner som står bak. Disse lages gjerne i små antall(10-100stk) og fåes gjennom private "samler" forum. Et bra sted å starte er "The Replica Prop Forum". Her finner du alt du måtte ønske deg. Er du ute etter offisielle filmeffekter så er nok ebay stedet å gå. Definitivt det billigste stedet iallefall. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ja, Filmting.no. Link 9056909[/snapback] Utrulig nok ligg denne butikken deres i florø, der eg bur. Har begynt å handle der stort sett horror action figurer. Endret 12. juli 2007 av VictorMordenheim Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ah, nå ble jeg sur. Det er jo ikke noen "black night" under monty python seksjonen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du finner en del på Play.com også under "Gadgets". Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Play.com sender vel ikke gadgets ut av UK? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ah, mulig du sier noe der. Da er det i så fall rart at jeg fikk med et hefte med gadgets i med den ene filmen som kom fra Play.com i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå